PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ذوب‌آهن را شکست داده و باقی خود در لیگ برتر را قطعی کند.
کیهان ورزشی-
تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران سه‌شنبه شب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را علی‌رضا فغانی با کمک‌های محمدرضا منصوری و محمد راهی بر عهده داشت.

ذوب‌آهن برای فرار از منطقه سقوط به پیروزی و سه امتیاز بازی با نساجی نیاز مبرم داشت و از سوی دیگر نساجی مازندران که در ۱۰ هفته اخیر نتایج درخشانی ر لیگ برتر گرفته‌ و در لیگ برتر ماندنی شدند به امید نتیجه خوب پای به دیار زاینده‌رود گذاشتند.

در دقیقه ۶، ارسال دقیق  حسین زامهران با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد تا این بازیکن به زیبایی دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

در دقیقه ۲۶، فرشاد محمدی‌مهر روی یک ضربه ایستگاهی و با شوتی فوق‌العاده و مهار نشدنی از فاصله ۳۰ متری بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۵۵، ایوب کلانتری از بین سه مدافع ذوب‌آهن پاس در عمق زیبایی به حسین زامهران داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با شوت زمینی گل دوم نساجی را به ثمر رساند.

با این پیروزی سند بقای نساجی مازندران در لیگ برتر امضا شد و ذوب‌آهن با این شکست همچنان در خطر سقوط به لیگ آزادگان قرار دارد.

در دقیقه ۹۷ نیما میرزا‎د به دلیل اتلاف وقت دومین کارت زرد را از سوی فغانی دریافت و اخراج شد.

 ترکیب ذوب‌آهن:

مهدی امینی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، حسین شنانی(مجتبی حق‌دوست)، امیرمحمد پناهی(خدادادی)، پیمان رنجبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی محمد سلطانی‌مهر،دارکو بییدوف و فرشاد محمدی‌مهر

ترکیب نساجی:

نیما میرزازاد، سعید بیگی‌، ایوب کلانتری(علی زارع(، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیرمهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، رضا دهقانی (علی آل‌کثیر- شاهین ثاقبی)، اکبر صادقی (احسان ‌قهاری)

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار