PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
زوریا لوهانسک با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، از راه‌یابی به دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا بازماند.
کیهان ورزشی-
در دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، زوریا لوهانسک میزبان تیم راپید وین بود که با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با شکست 6 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از صعود به دور گروهی مسابقات بازبماند.

اولکساندر گلادکی و شهاب زاهدی (از روی نقطه پنالتی) در دقایق 40 و 87 برای زوریا گلزنی کردند و مارکو گروئل در دقیقه 10، لئو گریمی در دقیقه 15 و تاکسیارچیس فونتاس در دقیقه 68، دروازه میزبان را گشودند.

اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب زوریا بود و در دقیقه 63، جای خود را به زاهدی داد. صیادمنش در دقیقه 16 از داور مسابقه دریافت کرد. شهاب زاهدی هم با وجود گلزنی در دقیقه 87، در دقیقه 89 صاحب ضربه پنالتی دیگری شد که آن را از دست داد.

در دیگر بازی مهم، الفسبورگ با نتیجه 3 بر یک بر فاینورد غلبه کرد. یوهان لارسون در دقیقه 42، الکساندر برنهاردسون در دقیقه 50 و ماروخی اندیونه در دقیقه 77 گل‌های الفسبورگ را به ثمر رساندند و یانس تورنسترا در دقیقه 61 توانست دروازه نماینده سوئد را باز کند.

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی فاینورد از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در دقیقه 87 تعویض شد. فاینورد با پیروزی 6 بر 3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی شد.

رُم هم با نتیجه 3 بر صفر و با گل‌های برایان کریستانته، نیکولو زانیولو و استفان الشعراوی در دقایق 20، 65 و 84، مقابل ترابزون‌اسپور پیروز شد و با پیروزی 5 بر یک در مجموع دو مسابقه، به مرحله گروهی رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار