PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
دیدارهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی یاران قدوس در خانه استون‌ویلا و پیروزی روباه‌ها و آبی‌پوشان‌مرسی ساید پیگیری شد.
کیهان ورزشی-
در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 5 بازی انجام شد که در یکی از آنها تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در ترکیب اصلی داشت، میهمان استون‌ویلا بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این بازی که قدوس تا دقیقه 66 در میدان حضور داشت، ایوان تونی در دقیقه 7 برنتفورد را پیش انداخت اما 6 دقیقه بعد اِمی بوئندیا گل تساوی را برای استون‌ویلا به ثمر رساند.

در ورزشگاه آمکس، تیم برایتون که میزبان اورتون بود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اورتون شد و اولین باخت خود را پس از دو برد متوالی تجربه کرد. دمارای گری در دقیقه 41 و دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی گل‌های اورتون را زدند.

تیم فوتبال لسترسیتی هم که میهمان نوریچ بود با نتیجه 2 بر یک از سد میزبانش گذشت. جیمی وارد در دقیقه 8 لستر را پیش انداخت. تیمو پوکی در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای نوریچ زد و در نهایت مارک آلبرایتون در دقیقه 76 گل برتری روباه‌ها را به ثمر رساند.

در مصاف خانگی وستهام با کریستال پالاس هم دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. پابلو فورنالز در دقیقه 39 و  مایکل آنتونیو در دقیقه 68 برای وستهام گلزنی کردند و کانر گالاگر در دقایق 58 و 70 گل‌های کریستال پالاس را به ثمر رساندند. همین نتیجه در مصاف خانگی نیوکاسل با ساوتهمپتون رقم خورد. کالوم ویلسون در دقیقه 55 و آلن سنت ماکسیمین در دقیقه 90 برای نیوکاسل و محمد الیونسی در دقیقه 74 و جیمز وارد در دقیقه 6+90 از روی نقطه پنالتی برای ساوتهمپتون گلزنی کردند.

برچسب ها: لژیونرها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار