فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه تیمش در سه بازی پی در پی گلی نخورده است، ابراز رضایت کرد.
کیهان ورزشی-
 فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از سومین برد پیاپی تیمش در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی بسیار خوبی بود و ما می‌توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. چندین موقعیت هم ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نهایت و در نیمه دوم به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و یک تبریک ویژه هم می‌گویم که تیمم در سه بازی اول گل نخورده است و این یکی از اصولی بود که دنبالش بودیم.

مجیدی در مورد اینکه تیمش هنوز به لحاظ تاکتیکی به هماهنگی لازم نرسیده است، خاطر نشان کرد: توقع از تیم و بازیکنانم بالاست. مطمئن باشید هر چقدر از لیگ بگذرد تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد و بازی‌های زیباتری را به نمایش خواهد گذشت.

وی در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر پیشنهاد فولاد خوزستان به علیرضا رضایی و رشید مظاهری مطرح شده است، گفت: من به باشگاه هم اعلام کردم، به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. او جوان است و می‌تواند 10 سال گلر تیم ملی باشد. در مورد سایر بازیکنان می‌توانیم با باشگاه‌ مذاکره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت مصدومیت سیاوش یزدانی نیز عنوان کرد: یزدانی مصدومیت خاصی ندارد، فقط نخواستیم مصدومیتش بیشتر شود و به همین دلیل او را تعویض کردیم. مشکل خاصی نیست.

مجیدی در واکنش به این موضوع که هشت سال پیش در چنین ایامی در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی کرد و حالا با گذشت هشت سال چه اهدافی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: هر بازیکن یا مربی اهدافی در ذهنش دارد. من هم هدف‌های بزرگی دارم. فقط می‌دانم باید برای رسیدن به هدف‌هایم خیلی تلاش کنم، مطالعه کنم و کلاس بروم. تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم می‌کنم و امیدوارم به آنها برسم.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال اکنون شرایط خوبی دارد و در این وضعیت به نظرش تیمش چه جایگاهی پیدا خواهد کرد، گفت: من یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه دارم که مشکلات را به حداقل رسانده و خیلی به ما کمک کرده است تا بچه‌ها با شرایط روحی و روانی خوب وارد زمین شوند. قبلاً هم گفتم همه تلاشم را می‌کنم استقلال در قواره استقلال بازی کند. بچه‌ها این توانایی را دارند و فقط باید بیشتر تلاش کنیم تا فوتبالی را که مدنظر هواداران است، ارائه کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار