PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۶۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کیهان ورزشی-

هادی طاووسی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای آنهایی که این فوتبال را زیر نظر دارند و تصمیم گیرندگان اصلی باشگاهها هستند، فوتبال اهمیتی ندارد. بنده 73 سال در فوتبال و باشگاه شاهین بوده ام و هنوز هم رئیس هیات مدیره شاهین هستم. امروز به من خبر دادند که شهرداری مقابل درب ورودی باشگاه شاهین بلوک گذاشته و گفته باید 400 میلیون هزینه پسماند بپردازید. می گویند این مبلغ 19 میلیون تومان بوده و با جریمه دیرکرد الان شده است 400 میلیون تومان! این در حالی است که در تمام دنیا شهرداری ها برای ورزش هزینه می کنند و برای باشگاهها استادیوم می سازند و .... آنوقت اینجا درب باشگاههایی ریشه دار و اخلاق مدار را می بندند که برای بچه های مردم کار می کند!این مثال را زدم تا بدانید برای این آقایان ورزش و فوتبال اهمیتی ندارد. استقلال و پرسپولیس هم که جای خود.

وی افزود: در تمام این سالها، هر وزیری که در راس قرار گرفته گفته وضعیت این باشگاهها را مشخص می کنم اما اتفاقی رخ نداده است و حرف خودشان را از یاد برده اند! همین وزیر ورزش هم که تازه آمده چنین قولی داده است. الان موضوع استقلال و پرسپولیس برای مردم از مشکلات زندگی شان مهمتر شده است. خب پس چرا این آقایان برنامه ای برای حل این مسایل ندارند؟

طاووسی گفت: فوتبال در دنیا عوض شده اما ما در همان مسیر گذشته هستیم. ورزش های دیگر مثل کشتی و والیبال اوضاع بهتری دارند اما فوتبال با آنهمه طرفدار را به حال خود رها کرده اند! نه این تیم ها را واگذار می کنند و نه خودشان می توانند به آنها سر و سامان بدهند. یک روزی ما با همین پرسپولیس به کشورهای عربی سفر کردیم و به تمام تیم های آنها چند گل زدیم وی برگشتیم اما امروز یک تیم عربی دو تیم بزرگ ما را با گل های زیاد حذف می کند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها