PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - August 16 2024
کد خبر: ۶۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کیهان ورزشی-

محمد خاکپور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مسئله بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس کاملا روشن است. دولت ها به دلایل سیاسی دوست ندارند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و اجازه این کار را نخواهند داد. برای آنها مستقل بودن استقلال و پرسپولیس معنایی ندارد و می خواهند این دو مجموعه تحت کنترل خودشان باشد. به همین دلیل است که آدم های دولتی - و نه متخصصان - را در راس آنها قرار می دهند.

وی افزود: سرپرست موقت و یا مدیرعامل این باشگاهها چون در این فضا قرار می گیرند دل شان نمی سوزد. تا وقتی آدم از جیب خودش خرج نکند دلش هم نمی سوزد لذا این افراد می دانند که موقتی هستند و سراغ برنامه های بلند مدت نمی روند. هر مدیری که می آید برای 6 ماه و یکسالی که خودش در راس کار است برنامه ریزی می کند؛ در واقع برای خودش برنامه ریزی می کند نه باشگاه! 

وی گفت: بنده با قاطعیت می گویم که هرگز این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار نخواهند شد و دلیل هم ندارد حرف های قشنگ بزنیم و دل هواداران را بیخود خوش کنیم. وقتی این باشگاهها دولتی باشند حساب و کتاب آنها نامشخص خواهد بود. مدیری هم که می آید یا به دنبال شهرت است و یا نفع مالی. اینجا شده است سکوی پرتاب آنها برای پست های بزرگتر.
نام:
ایمیل:
* نظر: