PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که از آن تعجب می‌کنم.
کیهان ورزشی-

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت:من دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم و به احترام شما آمدم. اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که از آن تعجب می‌کنم.

وی افزود: تیم من کار کرده، وارد جلسه شده و به استادیوم آمدیم بعد گفتند نمی‌توانید از 2 بازیکن استفاده کنید. نمی‌شد این مساله را ۲۴ ساعت زودتر اعلام کرد؟ ساعت نامه‌ای که در این رابطه به ما زده شده است ۱۳:۲۹ امروز (چهارشنبه) است. وقتی دستیارم به من گفت که چه بازیکنانی را ببریم، من گفتم هر بازیکنی که داریم را در این بازی به سیرجان ببریم. این اتفاق برای من قابل پیش‌بینی بود چون می‌دانستم با چه تیمی بازی دارم.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم خواستم با توجه به اتفاقی که رقم خورد، تمام تلاش خود را انجام دهند. از بازیکنانم ممنون هستم. فکر کنم کسانی بازی را از تلویزیون نگاه کردند، دروازه‌بان تیم ما را نتوانستند نگاه کنند. واقعا جای تاسف دارد که در فوتبال حرفه‌ای بعد از ۵ بازی نامه بزنند که بازیکن شما نمی‌تواند اجازه حضور در میدان را داشته باشد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که تلاش خود را کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم تمام امتیازات خود را به دست آوریم.

مجیدی افزود: تمام بازی در اختیار ما بود. من آمار چک نکردم اما فکر کنم گل‌گهر یک شوت درون چارچوب نداشت. کل بازی در اختیار ما بود اما باید در ضربه‌های نهایی دقت بیش‌تری به خرج می‌دادیم. از بازیکنانم راضی هستم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها