PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید که توافقی با منچستریونایتد نداشته است.
کیهان ورزشی-

در پی قطع همکاری باشگاه منچستریونایتد با اولگنار سولسشایر شایعه‌ای در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد مبنی بر اینکه روبرتو مانچینی که سابقه به قهرمانی رساندن منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس را دارد، با منچستریونایتد به توافق ضمنی برای قبول هدایت شیاطین سرخ از فصل آینده رسیده است اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا این شایعه را تکذیب کرد.  

مانچینی 57 ساله که تا سال 2026 با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد، در گفت‌وگو با نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: توافق ضمنی با یک باشگاه لیگ برتری؟ کاملاً کذب محض است. هدف من رساندن تیم ملی ایتالیا به جام جهانی و قهرمانی در این رقابت‌هاست.

هدایت منچستریونایتد تا پایان فصل جاری به طور موقت به رالف رانگنیک سپرده شده است و به نظر می‌رسد فصل آینده مربی دیگری روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند.  

 سرمربی تیم ملی ایتالیا که شاگردانش در مرحله انتخابی جام جهانی در گروه خود دوم شدند و از صعود مستقیم بازماند و حالا برای رسیدن به جام جهانی در مسیر پلی‌آف تیم‌های ترکیه و پرتغال را پیش‌روی خود می‌بیند، تصریح کرد: اوضاع در مرحله انتخابی برای ما به خوبی پیش نرفت، اما باید وضعیت موجود را بپذیریم. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و از نو شروع کنیم.

وی افزود: ما هنوز شانس صعود به جام جهانی 2022 قطر را داریم. قرعه‌ای که در پلی‌آف به ما خورد البته زیبا نبود، اما ما قهرمان اروپا هستیم و می‌توانیم بازی اول‌مان (نیمه‌نهایی پلی‌آف) را ببریم و سپس در فینال پلی‌آف بازی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار