PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت از وزیر بهداشت درخواست کرد مجوزی برای حضور تماشاگران برای حضور در ورزشگاه و تماشای صعود احتمالی ایران به جام جهانی، صادر شود.
کیهان ورزشی-

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت که روز یک‌شنبه(۱۹ دی) برگزار شد، در دیدار سرپایی با عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به خصوص در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق شد. تیم ملی در صورت پیروزی در این دیدار، صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کنند.

در این دیدار سجادی خطاب به عین‌اللهی درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها سوال می‌پرسد که عین‌اللهی می‌گوید: شما بگویید برای چه تاریخی می‌خواهید و آیا پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند؟

سجادی در واکنش به این موضوع گفت: یک مصوبه برای حضور تماشاگران تا ۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه بدهید. دیروز هم بازی‌ها (هفته چهاردهم لیگ برتر) بدون تماشاگر بود. ما قول می دهیم. من به نمایندگی (از جامعه ورزش) قول می‌دهم.

عین‌اللهی هم در واکنش به قول شفاهی وزیر ورزش، بازگشایی ورزشگاه را به رعایت پروتکل‌ها موکول کرد.

وزیر ورزش هم از عین‌اللهی برای تماشای دیدار ایران و عراق دعوت کرد و توضیحاتی درباره صعود تیم ملی در صورت شکست دادن عراق در آزادی ارائه کرد.

درخواست وزیر ورزش و جوانان از وزیر بهداشت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در شرایطی است که ایران در دو بازی خانگی قبلی خود از داشتن تماشاگر محروم بوده و اکنون اهالی فوتبال امیدوارند در شب صعود تیم ملی به جام جهانی قطر، در ورزشگاه حضور داشته باشند.

تیم ملی ایران در روزهای هفتم و دوازدهم بهمن با تیم‌های ملی عراق و امارات در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند که در صورت کسب یک پیروزی، صعود شاگردان اسکوچیچ قطعی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار