PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
رییس فدراسیون فوتبال گفت: در یک‌سال گذشته وضعیت تیم‌های ملی سخت و اسفبار بود ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال در این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد
کیهان ورزشی-

شهاب الدین عزیزی خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار کرد: امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش‌های باشگاه‌های کشور بر می‌گردد تا بتوانند به حصول بهترین نتیجه کمک کنند. در فوتبال به دلیل نبود تعامل، رغبتی برای همکاری نبوده، ولی امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم پیرامون نقش فوتبال در کشور افزود: در شرایط وضعیت اقتصادی کنونی کشور، پیروزی‌های فوتبال ملی باعث شده قدم کوچکی در راستای شادابی و احترام و خوشحالی ملت برداریم. با صعود سریع و تاریخی تیم‌ملی به جام ‌جهانی قطر این نشاط به کل جامعه تزریق می‌شود.

او تاکید کرد: در یک‌سال گذشته وضعیت تیم‌های ملی سخت و اسفبار بود. ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد و حالا هر ایرانی در هر جای دنیا به این تیم ملی افتخار می‌کند و فوتبال آسیا با احترام و تعامل به تیم ملی نگاه می‌کند. در داخل کشور هم باید فضا به سمتی برود تا همگی در کنار هم ‌با نگاه تواضع و عمل گرایانه اقدام‌ کنیم و فدراسیون در این راستا سعی دارد تا با بهبود عملکرد خود و تلاش بیش‌تر گذر از این مسیر را نشان ‌دهد. توسعه فوتبال کشور با استفاده از ظرفیت‌ها در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و توسعه همه جانبه از دید این فدراسیون یک امر مهم است.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد پیشرفت و نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان افزود: عدالت و توسعه فوتبال و نگاه توازنی مهم‌ترین رویکردهای در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد. بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم‌های ملی بزرگسالان حرکت می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان از تجارب این رشته در گذشته استفاده کرد.

شهاب‌الدین عزیز خادم در رابطه با افرادی که سعی در سنگ اندازی در مسیر فدراسیون فوتبال دارند ادامه داد: کسانی که قصد تخریب دارند، بدانند اولین آسیب را به خودشان می‌زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را انجام‌ می‌دهد و از سوی دیگر مردم هوشیارند می‌دانند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رو به رشد آمده است. این افراد بدانند تا روزی که هستیم اجازه نمی‌دهیم که حتی در اوج مشکلات اقتصادی و در اوج موفقیت تیم‌های ملی در مسیر فوتبال، سنگ اندازی کنند و با قدرت در مسیر رشد و توسعه و موفقیت گام بر می‌داریم. ایران بهترین تیم آسیاست و بالاترین رتبه را هم به دست آورده است.

او در پایان پیرامون بحث اساسنامه و لزوم توجه به آن بیان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال ارسال شده و تا اوایل اسفند زمان داریم تا نمایندگان مجلس نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند و می‌دانیم نمایندگان اشراف کامل دارند و کمک خواهند کرد تا مشکلی برای فوتبال به وجود نیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار