PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تیم بسکتبال شهرداری گرگان، مقابل کاله آمل به یپروزی دست یافت.
کیهان ورزشی-

 در ادامه مسابقات مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، بعد از ظهر امروز (جمعه) ۲۴ دی ۱۴۰۰ تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی، در جریان یک بازی نه چندان راحت مقابل کاله آمل به پیروزی دست یافت.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، تیم جوان کاله شروع خوبی داشت و حتی در کوارتر نخست ۲۸-۲۳ به پیروزی رسید، اما در کوارتر دوم این شاگردان مهران حاتمی بودند که نبض بازی را در اختیار گرفته و ۲۲-۲۷ حریف را شکست دادند تا بازی در نیمه نخست ۵۰ - ۵۰ مساوی شود.

با شروع نیمه دوم بازی نیز باز هم این تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی بود که عملکرد بهتری در دفاع داشت و با عملکرد درخشان جمشیدی در حمله، کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۰-۲۷ و ۱۲-۲۲ برنده شد تا در مجموع، ۸۲ - ۹۹ پیروز این دیدار شود.

در انتهای این بازی، محمد جمشیدی ستاره ملی‌پوش شهرداری گرگان با کسب ۳۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ پاس‌ گل، ضمن کسب عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین، با تأثیرگذاری ۲۹ نیز بهترین بازیکن این مسابقه شد.

«کریستوفر ایونز» فوروارد تیم شهرداری گرگان هم با کسب ۲۱ امتیاز، ثبت ۸ ریباند و ۳ پاس گل، دیگر بازیکن امتیاز آور زمین بود که سهم پر رنگی در پیروزی تیم خود داشت. فوروارد شهرداری تأثیرگذاری ۲۵ را در این بازی به ثبت رساند.

میثم میرزایی سنتر ملی‌پوش شهرداری گرگان نیز با کسب ۱۰ امتیاز، ثبت ۱۴ ریباند و ۴ پاس‌ گل، موفق به ثبت دبل دبل در این بازی شد.

متین آقاجانپور ستاره جوان و ملی‌پوش کاله هم در این بازی با کسب ۲۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن آملی‌ها بود اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

ضمنا تیم‌های اکسون تهران و مس رفسنجان در دومین دیدار خود از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال و از گروه C این مسابقات، امروز جمعه 24 دی ماه 1400 به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب 79 بر 73 به سود مس تمام شد.

رابرت گیلکریست 30 امتیاز و 6 ریباند و آلانی مور 20 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس گل برای مس رفسنجان به دست آوردند. بهشاد عربزاده نیز 19 امتیاز و 11 ریباند برای اکسون داشت.

فردا شنبه از گروه E، پدافند هوایی به مصاف شیمیدر قم می‌رود و نیروی زمینی با نظم آوران سیرجان روبرو می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار