PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا از کیفیت بالای لیگ قهرمانان آسیا و علت تفاوت های زمانی در برگزاری این مسابقات در سال 2022 پرده برداشت.
کیهان ورزشی- 

داتو ویندزور جان پیش از مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان سال 2022 اظهار داشت: برای این دوره 40 باشگاه حضور دارند. امروز بدون شک، لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین و با کلاس ترین لیگ‌های قهرمانی دنیاست و خیلی برای هواداران فوتبال در سراسر جهان جذاب است.تیم الهلال از عربستان توانسته 4 بار قهرمانی جام قاره‌ای را بدست آورد که این ثابت می‌کند تیم‌های آسیایی چقدر خوب کار می‌کنند. 

وی ادامه داد: پاندمی هنوز ادامه دارد و مشکلات زیادی به وجود آورده است ولی ما سعی کردیم این رقابت بزرگ را کماکان ادامه دهیم. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم امنیت بازیکنان در شرایط پاندمی را فراهم سازیم. امسال سال بزرگی برای آسیا است زیرا جام جهانی در قطر انجام می‌شود. این برای دومین بار است که در قاره آسیا چنین بازی بزرگی انجام می‌شود و ما کاملا آماده میزبانی این مسابقه هستیم.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به شرایط  پاندمی برخی چیزها مثل مراحل حذفی را تغییر دادیم. سختی های زیادی در آسیا به خاطر تقارن زمانی با جام جهانی وجود داشت که به همین خاطر بازی های نهایی در ابتدای سال 2023 یعنی بهمن 1401 برگزار خواهد شد. ما نمی‌توانستیم که همه بازی‌ها را در یک زمان برگزار کنیم.
ویندزور جان ادامه داد: باید از رسانه‌ها، بازیکنان و همه دوستان خودمان بابت تشویق و حمایت از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و ایجاد موفقیت‌های اخیر تشکر کنیم. بازی‌ها به‌صورت متمرکز و دیدارهای دور گروهی در زمان کوتاهی برگزار می‌شود که این موضوع، شرایط را دشوار می‌کند. در بخش جدیدی از تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هستیم و برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار