PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۰۷۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کیهان ورزشی-

مصطفی هاشمی طبا رییس اسبق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک درباره موضوع واگذاری تراکتور به شرکت مس گفت: شرکت مس که می خواهد تراکتور را در اختیار بگیرد نه دولتی است و نه خصوصی. سهام این شرکت از طریق سهام عدالت و غیره به عموم مردم تعلق دارد و اگر تصمیمی گرفته می شود باید در مجمع عمومی مطرح شود و وزیر صمت حق ندارد شخصا چنین اقدامی را انجام دهد.

وی افزود:البته جایی خواندم که ایشان (وزیر صمت) گفته بود با این موضوع ارتباطی ندارد. نکته دیگر که جای نقد دارد این است که؛ نباید بابت این انتقال 500 میلیارد تومان به مالک بدهند و مبلغی سنگین را هم برای بدهی های باشگاه در نظر بگیرند.این ماجرا یک مقدار مشکوک است. آقای زنوزی در این باشگاه چه کاری انجام داده که حالا می خواهند به ایشان ناز شست بدهند. ضمنا باید دید این مبلغ که قرار است به مالک باشگاه پرداخت شود به چه کسی می رسد!

هاشمی طبا گفت: باشگاه به دلیل سومدیریت ایشان، این حجم از بدهی را دارد پس دلیلی ندارد شرکت مس از پول مردم این مبلغ را تقبل کند. تاوان ریخت و پاش های این مدیر و خرید بازیکنانی که یک نفر آنها - آنتونی استوکس – بازیکن بی اخلاقی بود و از دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس پول گرفت را باید مردم بدهند؟ آقایان در شرکت مس یک چیزی ساخته اند به نام «وظایف اجتماعی» و با استناد به آن می خواهند تراکتور را بخرند که این پایه و اساس ندارد. کارگری که در شرکت مس و معادن آن کار می کند، برای استفاده از این پول ها در اولویت قرار دارد. در این ماجرا حتما فساد وجود دارد و سازمان بازرسی موظف است افرادی که به دنبال این فساد هستند را شناسایی کند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
با درود بر جناب آقای هاشمی طباء
این صداقت اعمال و گفتارتان هزینه دارد .
امیدوارم بیش از این منزوی تان نکنند
بهزاد روحانی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
این آقا که امروز ژست منتقد به خودش گرفته در دوران صدراتش کلی خرابکاری کرد و در وزارت صنایع هم صدها داستان ناگفته دارد.برادرجان برو پی کارت از کیهان ورزشی تعجب می کنم که امثال هاشمی طبا را نشناخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار