فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با قضاوت اکبریان در ورزشگاه سیرجان و با تنهاگل دقیقه 18 موسی کولیبالی تیم فولاد خوزستان با پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس ، قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد ، دو بازیکن از دوتیم هم کارت قرمز دریافت کردند.
- دیدار عقب افتاده جام حذفی فوتبال ایران بین تیمهای پیکان و استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد . 
- باشگاه استقلال در آستانه مسابقه با پیکان ، طی دو روز بخشی از مطالبات بازیکنانش را به حساب آنها واریز کرد.
- در یک بازی دوستانه فوتبال به میزبانی ورزشگاه کارگران تهران تیم ذوب آهن اصفهان با یک گل از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت .
- مهرداد بایرامی مهاجم نیم فصل اول پدیده با امضای قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست.
-  محمدابراهیم رضا زاده وینگر نیم فصل اول شهرداری آستارا با عقد قراردادی به پدیده خراسان ملحق شد . 
- با وجود توافق دو باشگاه آلومینیوم و پرسپولیس برای بازگشت حامد پاکدل به اراک، به نظر می‌رسد این انتقال انجام نخواهد شد و پرونده ماجرا فعلا بسته است.
- به گفته خبرگزاری‌های عراقی باشگاه الکرخه تصمیم به فروش عبدالکریم حسن ، ملی پوش خود به سپاهان را در این مقطع زمانی ندارد و پرونده انتقال این بازیکن به فوتبال ایران حداقل تا پایان فصل با توجه به مخالفت باشگاه عراقی بسته شد.
- کنعانی‌زادگان با رأی کمیته اخلاق محکوم شد؛ وی یک میلیارد ریال جریمه نقدی و از دو بازی ملی هم محروم گردید.
-  به نقل از اتلتیک ، شرکت تولیدی نایک پس از حاشیه های به وجود آمده برای میسون گرینوود همکاری خود را با این بازیکن قطع کرده است.
- نیکلاس زوله مدافع جوان و 26 ساله بایرن‌مونیخ در پایان فصل و پس از اتمام قرارداد، به صورت آزاد به دورتموند خواهد پیوست.
-  در جریان مراسم  افتتاحیه مسابقات تکواندو امارات متحده عربی به میزبانی مجموعه ورزشی شیخ زاید فجیره، شیخ محمد بن حامد الشرقی از شاهزادگان فجیره، مبلغ 100 هزار دلار را به عنوان کمک نقدی به بنیاد بشردوستانه تکواندو بخشید. دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، ریاست بنیاد بشردوستانه تکواندو را نیز بر عهده دارد.
- شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر جدید پرسپولیس انتخاب شد و جانشین بانک گردشگری بر روی پیراهن این تیم شد‌.
- باشگاه تراکتور تبریز در حالی اقدام به پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی سابق این تیم کرده است که با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد چیزی نزدیک به 54 میلیارد تومان طی روزهای گذشته برای این کار هزینه شده است.
- با تایید باشگاه بایرن مونیخ ؛ عمل جراحی زانوی راست نویر با موفقیت انجام شد، او به زودی دوران ریکاوری خود را آغاز می کند و انتظار می رود هفته ها از میادین دور باشد، در بیانیه بایرن مونیخ دقیقاً به مدت زمان دوری نویر اشاره نشده است.
-  در حاشیه مسابقات جودو گرنداسلم 2022 پاریس، ماریوس ویزر رئیس فدراسیون بین‌المللی جودو  در مراسمی ویژه جایزه «جودو برای صلح» را به عبدالعزیز البسام رییس فدراسیون جودو عربستان سعودی اهداء کرد.دلیل اصلی اهدای این جایزه، مبارزه «القحطانی» جودوکا عربستان سعودی با ورزشکار رژیم صهیونیستی در جریان بازیهای المپیک توکیو، عنوان شد.
- با رای کمیته برگزاری ، بهترینهای جام ملتهای فوتبال آفریقای 2022 که به میزبانی کامرون و با قهرمانی سنگال به پایان رسید ، بدین شرح اعلام شد . ادواردی مندی ، بهترین دروازه‌بان (سنگال) ،  وینسنت ابوبکر ، بهترین گلزن (کامرون) و سادیو مانه ، بهترین بازیکن (سنگال)
- الهلال با برد 6 -1 مقابل الجزیره رکورد مقتدرانه‌ترین برد در تاریخ مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به نام خود ثبت کرد.
- در تنها مسابقه باقی مانده از دور تازه بازیهای لیگ ایتالیا دو تیم سالرنیتانا و اسپیتزا تن به تساوی 2 - 2 دادند.
- در ادامه پیکارهای فوتبال لالیگای اسپانیا تیم اتلتیک بیلباوو با نتیجه 2 - 1 از سد تیم اسپانیول عبور کرد.
- رودریگو بنتانکور با عقد قرارداد تازه از یوونتوس به تیم تاتنهام انگلیس ملحق شد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار