فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن مقابل آلومینیوم، کار خیلی سختی است.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی سختی را بردیم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می‌گویم، چون تیمی ساخته‌اند که فنی و تاکتیکی بازی می‌کند. بازی کردن مقابل این تیم، کار خیلی سختی است.

وی افزود: آنها هم موقعیت داشتند اما ما توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم. در دقایقی از بازی، تحت فشار بودیم و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاس می‌دادیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که برای این برد زحمت کشیدند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دو بازیکن تعویضی او موفق به گلزنی شدند، اظهار داشت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که به زمین آمدند و گل زدند، انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک کرد تا گل بزنند. وقتی تیم می‌برد، همه تیم برده و وقتی ببازد، باخت برای من است. از همه تشکر می‌کنم که تاکنون مشکلات را تحمل کردند.

گل‌محمدی درباره ادامه رقابت قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود. استقلال تیم با انگیزه‌ای است و امسال تقویت شده و تیمی خوب و با احترامی است. آنها برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز شوند و در این فصل به بردهای خوبی رسیده‌اند. ما این فصل در نقل و انتقالات به خاطر مشکلات قوی ظاهر نشدیم، اما پا پس نمی‌کشیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و قهرمانی‌های زیادی که کسب کرد‌ه‌اند، به آنها انگیزه می‌دهد و با این تجربه تا آخر می‌جنگند و انگیزه خود را از دست نمی‌دهند.

وی در خصوص شرایط رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت مجدد به پرسپولیس گفت: این دیدار، بازی اول رامین بود و عملکرد خوبی داشت، اما هنوز جا دارد بهتر از این شود. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایطش ایده‌آل نیست، اما این بازی‌ها کمک می‌کند، رفته رفته بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات تأثیری در روند تیمش خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات، مختص فوتبال ایران است؛ شخصاً توجهی به این مسائل ندارم، چون خودمان بحث‌های بزرگ و کوچک فنی و غیر فنی داریم. هر کسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد، ما باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و به مسائل و مشکلات خودمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم. کاری به این کارها ندارم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار