فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تیم والیبال پیکان با عبور از سد سپاهان به فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.
کیهان ورزشی-
دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه پانزدهم اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در دومین مسابقه تیم‌های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با دو برد متوالی برابر نماینده اصفهان به دیدار نهایی راه یابند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در ست دوم این مسابقه 25 بر 21 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 17نتیجه را به پیکان واگذار کرد تا به رتبه سوم مشترک لیگ برتر سال 1400 اکتفا کند.

مسعود یزدان‌پناه و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 161 دقیقه طول کشید. البته این مسابقه در ست دوم به دلیل قطعی برق مجموعه ورزشی آزادی تهران 40 دقیقه متوقف بود. مسعود ذوقی، علیرضا قریب و محمدرضا درفش کاویان نیز داوران اول، دوم و ویدئوچک این دیدار بودند.

دو تیم پیکان و سپاهان که در مرحله مقدماتی دو بازی داشتند و هر کدام یک برد به دست آوردند، در مرحله نیمه نهایی نیز دو بار به مصاف هم رفتند و پیکانی‌ها موفق به شکست صدرنشین مرحله گروهی شدند تا در مجموع سه بار در سال جاری این تیم را شکست داده باشند.

تیم والیبال پیکان تهران که با 19 مدال از جمله 12 مقام قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است، در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی نیز موفق به شکست فولاد مبارکه سپاهان شد تا بعد از پنج سال از آخرین حضورش در دیدار نهایی، دوباره فینالیست این رقابت‌ها شود.

دو تیم پیکان و سپاهان با کسب دو پیروی متوالی مقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان در مرحله نخست پلی‌آف راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بودند. در اولین مسابقه امروز نیز تیم مقاومت شهداب یزد سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد تا دو تیم فولادی لیگ برتر به رتبه سومی این رقابت‌ها اکتفا کرده باشند و پیکان و شهداب در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان سال گذشته نیز به همراه لبنیات هراز آمل در سکوی سوم لیگ برتر ایستاد. فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای 22، 24 و 26 اسفندماه پیگیری خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار