PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای تمام شایعات انتشار یافته در ارتباط با شرایط تیم، کادر فنی، استعفاء، جریمه، مربی خارجی و مواردی از این دست را تکذیب کرد.
کیهان ورزشی-

در این اطلاعیه آمده است؛ احساسات هواداران پرسپولیس جریحه‌دار شده است. بابت این موضوع ناراحت و متاسف هستیم و بر ما است که بهترین تصمیم‌ها، در بهترین زمان‌ها گرفته شود. متاسفانه در این شرایط، احساسات جریحه‌دار شده هواداران محل تاخت و تاز شایعه پراکنی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها قرار گرفته است و این باور وجود دارد که شاید هدف از آن ایجاد به وجود آوردن شرایطی است که بازگشت و برخاستن پرسپولیس را با ایجاد فضایی پرتنش و بستری متزلزل برای چند سال به تعویق بیندازد.

در پرسپولیس نقد، اعتراض و ابراز ناراحتی هواداران را روی دیدگان خود می‌گذاریم اما در این میان بعد از بازی با سپاهان، اخبار دروغین، شایعات و حواشی منفی بسیاری درباره شرایط حال حاضر و آینده باشگاه، تیم و کادر فنی به راه افتاده است. متاسفانه شایعات یکی، دو تا هم نیستند.

به عنوان نمونه مطرح شده است؛ قرار بر حضور مربی خارجی است یا این که عنوان کرده‌اند یحیی گل‌محمدی برای استعفاء، غرامت طلب کرده است. این‌ها به هیچ‌وجه صحت ندارند. در جلسه روز یک‌شنبه وی با مدیرعامل باشگاه نیز چنین صحبت‌هایی مطرح نشد. در آن جلسه آقای درویش، حمایت باشگاه از سرمربی را اعلام کردند و همکاری چون گذشته ادامه دارد. طرح مواردی چون استعفاء و غرامت، به قطعیت تکذیب می‌شود.

همچنین از جمله شایعات انتشار یافته در روزهای اخیر باید به اعمال جریمه ده درصدی برای تیم اشاره کرد که به هیچ وجه صحت ندارد و در این باره صحبتی نشده است. پرسپولیس سه بازی دیگر در پیش دارد که نتایج آن، حائز اهمیت خواهد بود. طبیعی است که باشگاه و تیم وارد چنین فضاهایی نمی‌شوند. از رسانه‌های محترم و هواداران عزیز هم درخواست می‌کنیم در این زمان کم تا پایان فصل، اسیر حاشیه سازی‌ها نشوند تا به انتشار اخبار نادرست دامن زده نشود. باشگاه پرسپولیس به دنبال بهترین اقدام و حالت برای مجموعه است و برای بهترین اتفاقات و تصمیم‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار