PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان بازی را واگذار کردند.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۲ بر یک مقابل کرواسی شکست خورد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ به سود ایران به پایان رسید اما در نیمه دوم کرواسی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ مقابل ایران به پیروزی برسد. 

در ادامه و با توجه به تساوی دو تیم کار به ضربات تن به تن کشید که در نهایت کرواسی با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل ایران به پیروزی رسید. شاگردان قشقایی‌راد در مجموع با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف تن به شکست دادند.

ملی‌پوشان ایران امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۸:۲۰ در دومین دیدار خود از مرحله اصلی مقابل فرانسه صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان قشقایی با کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند.

در دور اصلی این مسابقات ۱۲ تیم حضور دارند که تیمهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار