PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت سومین باخت متوالی در کارنامه بایرلورکوزن و سومین برد متوالی برای زردپوشان وستفالن دنبال شد.
کیهان ورزشی-
در دومین روز از هفته سوم بوندس‌لیگا، امروز تیم بایرلورکوزن که سردار آزمون را در اختیار دارد، با حضور این مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی‌اش میزبان تیم هوفنهایم بود و این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به میهمان خود باخت. کریستوف بائوم‌گارتنر در دقیقه 9، آندری کراماریچ در دقیقه 34 و جورجینیو روتر در دقیقه 78 گل‌های هوفنهایم را زدند. لورکوزن خوش‌شانس بود که یک گل حریفش با رأی VAR مردود اعلام شد وگرنه با نتیجه‌ای سنگین‌تر متحمل سومین شکست متوالی‌اش در این فصل می‌شد، شکستی که این تیم را در قعر جدول رده‌بندی قرار می‌دهد. با احتساب باخت دور اول جام حذفی آلمان که منجر به حذف‌شان از این رقابت شد، این چهارمین باخت متوالی لورکوزن در چهار بازی رسمی‌اش در این فصل است. سردار آزمون در این بازی تا دقیقه 76 در میدان حضور داشت و جای خود را به ندیم امیری داد.

در دیگر بازی مهم امروز بوروسیا دورتموند هم در حالی که تا واپسین لحظات با دو گل از میهمانش وردربرمن جلو بود، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به این تیم باخت. یولیان برانت در دقیقه 2+45 و رافائل گوئریرو در دقیقه 77 برای دورتموند گلزنی کردند اما وردربرمن با بازگشتی دیرهنگام شکست را با پیروزی عوض کرد. لی بوچانان در دقیقه 89، نیکلاس اشمیت در دقیقه 3+90 گل‌های وردبرمن و اولیور بورک در دقیقه 5+90 گل‌های وردربرمن را به ثمر رساندند. این شکست سبب شد که دورتموند صدر جدول را از دست بدهد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ یک - ماینتس 2
ولفسبورگ صفر - شالکه صفر
اشتوتگارت صفر - فرایبورگ یک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار