PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: توان مدیریتی ما با دوستانی که قرار است به کار بگیریم خوب است.
کیهان ورزشی- 

عزیز‌الله محمدی در خصوص حضور در  انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بعد از اینکه از سازمان لیگ رفتم در اتحادیه فوتبال در کنار فوتبال بودم. انتخابات دور قبل هم دوستان به من گفتند شرکت کن اما زمینه‌اش را نمی‌دیدیم.گفتم عزیزی خادم جوان است یا بقیه شاید بتوانند کاری انجام بدهند.

وی افزود: ولی الان می بینم وضع فوتبال خیلی نابسامان است. ناهنجازی و بی نظمی و درگیری و تنش زیاد است. افراد زیادی از اهالی فوتبال، اعضای مجمع، پیشکسوتان و اهالی رسانه، با من ملاقات کردند و درخواست داشتند شرکت کنم. خودم هرچه فکر کردم دیدم توان مدیریتی دارم. 27سال است در سطح بالای فوتبال حضور دارم. از سال 74، یازده سال هیات مدیره فجر سپاسی بودم. یک سال و نیم در سال80 عضو هیات رئیسه فدراسیون بودم. تا سال 90 به مدت 6 سال هیات رئیسه لیگ بودم. 4سال هم رئیس لیگ و نایب رئیس فدراسیون بودم. 4سال در لیگ قهرمانان آسیا عضو فعال بودم. این طرحی که مسابقات عقب می افتد، آن موقع ما طرحش را دادیم. 

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اولین کشوری بودیم که آیین نامه حرفه‌ای سازی را نوشتیم و به AFC‌ دادیم. من مستقل و به درخواست اهالی فوتبال، برای اصلاح و تغییر آمدم. توانش را هم دارم. زمانی که 4 سال لیگ را اداره می‌کردم گاهی به شوخی یا جدی در روزنامه‌ها می‌گفتند فدراسیون را فلانی اداره می کند. یعنی از سازمان لیگ، فدراسیون را اداره می کند. توان مدیریتی ما با دوستانی که قرار است به کار بگیریم خوب است.

وی افزود: از همه اهالی فوتبال حتی کسی که مخالف نظر من باشد استفاده می کنم. سازمان لیگ هم که بودم یک نفر را نگفتم برود. همان هایی که می گفتند این نیروهایی که کار می کنند شاید دچار مشکل شده باشند. از پیشکسوتان و نخبگان فوتبال که کار بلد باشند. کاربلد باشند یعنی برای فوتبال کار کنند نه معروفیت بگیرند یا سو استفاده کنند. راستگو، صادق و دست پاک باشند. این سه شرط من است. هرکسی این شرط ها را داشته باشد. فرقی نمی کند چه کسی باشد. نه فقط پیشکسوتان، آنقدر جوان خوب و نخبه داریم که می توانند در فوتبال کمک کنند. در کمیته های مختلف فدراسیون  وسازمان لیگ هم بانوان هم آقایان، جا برای به کار گیری زیاد است.

محمدی تصریح کرد: بعضی می گویند فوتبالی نیستم اما قبل از انقلاب هم فوتبال بازی می کردم. سال 57-56 در مسابقات آموزشگاه‌ها با تیم هنرستان تهران شرکت کردم که الان به عنوان شهید بهشتی در خیابان 30تیر دایر است. آن زمان قریشی نایب رئیس فدراسیون شنا بود. نعمتی هم که فدراسیون والیبال بود مربی ما بود.

وی در خصوص پرداخت پول ویلموتس گفت: الان یک پرونده در دادگاه است که باید ببینیم آن چه می شود ولی چه بخواهیم چه نخواهیم تا مدتی که فیفا اعلام کرده پول او را از فدراسیون می گیرند. یعنی فیفا با من نوعی طرف نیست. با فدراسیون فوتبال طرف است. مثل اینکه استقلال یا پرسپولیس با مربی قراداد بسته، مدیرعامل رفته الان دادگاه CAS‌که حکم می دهد، از آن فرد می گیرند؟ نه از باشگاه می گیرند. الان هم از فدراسیون می گیرند. حتی اگر پول نداشته باشیم مجبور می شوند از پول فیفای ما بردارند. با اینکه گفتند بر نمی داریم اما احتمالا از پولی که آنجا داریم پرداخت می کنند، بعدا که حکم داده شد آن موقع می شود از آن‌ها گرفت وگرنه الان اینطور نیست. اگر پول را ندهیم دچار مشکل می شویم. مثل پنجره نقل و انتقالات که برای همه می بندند، برای ما هم مشکل ایجاد می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار