PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر باعث شده تا دو دستگی عجیبی بین بازیکنان پرسپولیس رخ بدهد.
کبهان ورزشی-
 تیم فوتبال پرسپولیس روزهای پرالتهابی را پشت‌سر می‌گذارد. بازیکنان این تیم در روزهای شنبه و یکشنبه در اعتراض به مشکلات مالی و بی‌توجهی مدیرعامل باشگاه به مشکلات آنها تمرین نکردند اما روز گذشته اتفاق عجیبی در تمرین این تیم رخ داد.

بازیکنان پرسپولیس دیروز دو تکه شدند و یک عده‌ که به بی‌توجهی مدیرعامل به مشکلات گلایه داشتند تمرین نکردند و بخش دیگر که عمدتاً بازیکنان جوان، جدید و خارجی بودند تمرین کردند. این مسئله باعث شد تا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه دعوت کند تا  امروز به این کمیته رفته و پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشند.  به زعم مسئولان کمیته  انضباطی باشگاه این دو بازیکن مسبب تمرین نکردن بازیکنان دیگر بودند اما این در حالی است که این تصمیم یک تصمیم جمعی از سوی بازیکنان بوده است.

از طرف دیگر پرسپولیس امروز یک بازی تدارکاتی با مس کرمان دارد و بازیکنان قصد دارند در محل تمرین حاضر شده تا در صورت حضور رضا درویش در تمرین با او به صورت مستقیم صحبت کنند. در غیر این صورت بازیکنانی که در این چند روز تمرین نکردند امروز همگی با هم در جلسه‌ کمیته انضباطی حضور پیدا می‌کنند تا به نوعی نشان دهند تصمیم صورت گرفته یک تصمیم جمعی بوده است.

اتفاقات رخ داده در تمرین پرسپولیس در روزهای اخیر باعث شد حتی روز گذشته جر و بحث‌هایی بین برخی از بازیکنان به وجود بیاید که این مسئله یک زنگ خطر برای سرخ‌پوشان در آستانه دربی است. حالا باید دید رضا درویش که با وجود این مشکلات به قطر رفته بود تا بازی ایران مقابل انگلیس را تماشا کند آیا قادر است مشکلات عدیده تیم فوتبال پرسپولیس را برطرف کند یا اینکه نسخه او باز هم بی‌اثر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار