PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (پنج‌شنبه) را از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در زمین تهرانسر آغاز کرد.
کیهان ورزشی- 

 سرخپوشان ایران تمرین امروز را بعد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز کردند. تمرین امروز سنگین بود و ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.

امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم که با رای کمیته انضباطی باشگاه غایب بودند، با وساطت یحیی گل‌محمدی و همچنین بعد از صدور رای کمیته انضباطی باشگاه، در تمرین امروز حاضر شدند و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند. رای کمیته انضباطی باشگاه هم در خصوص این دو بازیکن، روز شنبه به آنها ابلاغ خواهد شد.

تمرین امروز بخش‌های مختلفی داشت. بعد از مرحله اول که مربوط به گرم کردن و دوهای سرعتی و برنامه‌های هوازی بود، در بخش‌های بعدی، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ در محوطه مشخصی از زمین پرداختند.

در قسمت بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت که در این بخش یحیی گل‌محمدی چندین بار با بازیکنان صحبت کرد و اصرار داشت که مواردی که مد نظرش هست به دقت توسط بازیکنان انجام شود. ملی‌پوشان غایبان تمرین بودند و میلاد سرلک هم اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و سایر بازیکنان نیز بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار