PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
یک کارشناس داوری معتقد است عملکرد امیر عرب براقی ضعیف بود چون در دو صحنه مهم بازی اشتباه کرد.
حسین عسگری درباره وضعیت داوری دیدار دو تیم استقلال و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی درگیرانه‌ای نبود اما سه صحنه در آن اتفاق افتاد. یکی در دقیقه ۳۵ بود که کیفیت تصویربرداری خوب نبود اما اگر توپ به دست بازیکن مس رفسنجان خورده باشد، ۱۰۰ در صد خطای پنالتی است چون دستش کاملا غیر طبیعی بود و به بدنش حجم داده اما صحنه واضح نیست و اگر خورده باشد پنالتی است.

او ادامه داد: یک صحنه هم در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول اتفاق افتاد که مدافع استقلال به وضوح بازیکن مس را با دست و بدن هل داد که باعث سرنگون شدن بازیکن مس شد و این خطای پنالتی بود. مثل این‌که داور خطای هند بازیکن مس را گرفت اما باید پنالتی می‌گرفت. صحنه‌ای هم در دقیقه ۸۸ اتفاق افتاد که پای بازیکن استقلال به بازیکن مس نخورد و قطعا پنالتی نبود.

این کارشناس داوری در پایان درباره عملکرد امیر عرب براقی عنوان کرد: اگر این صحنه‌ها را اشتباه بدانیم، باید بگوییم عملکرد امیر عرب براقی خوب نبود. صحنه دقیقه ۳۵ واضح نبود و اگر توپ به دست بازیکن استقلال خورده باشد باید پنالتی می‌گرفت. عملکرد داور در این دیدار ضعیف بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار