PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
دو باشگاه پرطرفدار کشورمان برای کمک به هموطنان زلزله زده خوی اعلام آمادگی کردند.
کیهان ورزشی-

 شب گذشته زلزله‌ای شدید، شهر خوی و سایر قسمت‌های استان‌های آذربایجان غربی و شرقی را دچار سانحه کرد که متاسفانه آسیب جانی برای برخی هموطنانمان در پی داشته و خسارت‌های ‌قابل توجهی را نیز پدید آورده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه ضمن ابراز همدردی و آرزوی بهبودی و سلامتی برای هموطنان آسیب دیده در زلزله شب گذشته، از کلیه هموطنان جهت یاری رساندن به مردم آسیب دیده دعوت به عمل می‌آورد و آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با نهادهای ذی‌ربط به منظور کمک رسانی به مناطق آسیب دیده را اعلام می‌کند و برای جانباختگان این حادثه آرزوی غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر دارد.

ضمنا رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان خوی، آذربایجان غربی و دیگر مناطق، از سایر هم‌میهنان درخواست دارد تا حد توان کمک‌های خود را از مردم زلزله زده دریغ نکنند تا در این روزهای زمستانی و سرد، مشکلات آنها به حداقل برسد.

همچنین باشگاه پرسپولیس با افرادی که در این زلزله اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، ابراز همدردی کرده و غم آنها را غم خود می‌داند.

همچنین باشگاه پرسپولیس آماده همکاری با هلال احمر و سایر ارگانها و نهادها برای کمک به هم‌میهنان است و بار دیگر از تمام مردم ایران و به خصوص هواداران پرسپولیس درخواست ویژه دارد تا بر اساس نیازهای اعلام شده، به یاری مردم زلزله‌زده آذربایجان بشتابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار