PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۸۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

برخلاف کسانی که با نگاه کارشناسی ونظر مبتنی بر تجربه خود-  نه آنها که نظراتشان ناشی از منافع و اغراض و انواع واقسام عقده هایشان است ، این جماعت اصلا نظراتشان اهمیتی ندارد که بخواهی با آن موافقت یا مخالفت کنی- حضور در مسابقات ( تورنمنت هایی) مثل کافا را بی فایده می دانند، معتقد هستیم حضور در هر میدان و  بازی با هر حریفی( قوی و ضعیف) می تواند به سهم و اندازه خودش بار تجربی داشته باشد و به " تیم شدن" تیم های ما کمک کند.

 البته این به شرطی است که متولیان تیم ملی خاصه مربیان و کادر فنی ، پیک نیکی به چنین مسابقات و حریفانی نگاه نکنند و آن را جدی بگیرند و به فرصتی برای تقویت تیم ملی ،تبدیل نمایند.

اتفاقا مسابقاتی مثل" کافا" برای تیم ملی و کادر مربیگری آن که به تازگی همکاری خود را آغاز کرده اند، یک فرصت ایده آل و یک میدان مناسب برای نزدیکی و هماهنگی و تفاهم میان این دو بود.

در خبرها داشتیم که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هم از تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات" نلسون ماندلا" دعوت کرده است ، مسابقاتی که با توجه به اسم آن به نظر می رسد در سطح کیفی خوبی برگزار شود. به نظر ما تیم ملی فوتبال باید در این رقابت ها هم شرکت ودر جهت هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر از آن نهایت بهره را ببرد.

قبل از پایان بردن مطلب خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که ما علاوه بر حضور در تورنمنت های بین المللی خود نیز باید، طی سال ، حداقل دوسه تورنمنت در رده های سنی مختلف برگزار کنیم. قدیمی ترها می دانند که زمانی که فوتبال ایران در آسیا حرف اول را می زد، این تورنمنت ها تقریبا هر ساله در رده های مختلف با نام های گوناگون( جام کوروش، جام دوستی، جام ایران و جام جوانان...) برگزار می شد..‌
نام:
ایمیل:
* نظر: