PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

یک نفر در این ورزش، در سازمان خصوصی سازی، در تیم استقلال، ... نمی دانیم در این همه سازمان عریض و طویل پرهزینه پیدا شود و یکبار برای همیشه راستش را بگوید و صادقانه و مستند روشن کند چه عاملی یا کسی یا چیزی بالاخره باعث حذف تیم استقلال ازآسیا شد.

چیزی که البته درآن شکی وجود ندارد و تقریبا مسجل است این است که حذف نماینده فوتبال ایران از آسیا کار دشمنان خارجی و صهیونیست های نابکار و بدخواهان فوتبال ما که در کنفدراسیون آسیا نفوذ دارند نبوده  و هرچه بوده و هرکسی که بوده از همین "داخل" بوده است که با کم کاری با غلط کاری یا ترک فعل یا هر دلیل ناموجهی موجب حدف نماینده فوتبال ایران از آسیا شده است. 

خب، الان سئوال این است چه کسی و سازمانی دست به این اقدام خیانت گونه زده که واقعا برای فوتبال ایران یک ننگ به حساب می آید، زده است؟! سازمان خصوصی سازی گردن مدیران سابق و اسبق استقلال می اندازد و مدیران سابق و اسبق استقلال گردن سازمان خصوصی سازی، خاصه یک شخص خاص و... داستان معروف" کی بود، کی بود، من نبودم...!" اینجا و در قصه مورد اشاره هم در حال تکرار است. آیا کسی و سازمانی احساس مسئولیت می کند و برای روشن شدن قضیه و شفاف سازی وتوضیح دادن به مردم و محاکمه و تنبیه خاطیان، وارد عمل خواهد شد، یا اینکه در اینجا نیز مثل اکثر قریب به اتفاق جاها و موارد دیگر،به شیوه مرسوم و شناخته شده " زیر سبیلی" و " ماستمالی"، عمل خواهد شد تا همه‌چیز مشمول مرور زمان شود و ...کماکان دوستان" دورهمی" به خرابکاری ها و ضربه زدن های خود به ورزش ادامه دهند...؟!
برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار