PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۸
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: «نغم ابوسمره» آرزوی قهرمانی در مسابقات جهانی کاراته را داشت، حالا با جنایت های اسراییلی ها در فلسطین پای خود را از دست داد و آرزوی هایش برباد رفت.
کیهان ورزشی-

در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، «نغم ابوسمره» کاراته‌کای تیم ملی بانوان فلسطین که یکی از امیدهای این کشور برای کسب افتخار در میادین جهانی بود با حمله هوایی به منزلشان، پای راست خود را از دست داد تا وداعی تلخ با رویای قهرمانی در میادین کاراته داشته باشد. در پی این اتفاق تلخ، تعدادی از بانوان کاراته‌کای ایران در فضای مجازی ضمن محکومیت این اقدام، حمایت خود را از این کاراته‌کای فلسطینی را اعلام کردند و خواستار توجه فدراسیون جهانی کاراته به وضعیت نغم ابوسمره شدند.
 لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران در مسابقات جهانی مجارستان ضمن محکوم کردن حملات رژیم کودک کش اسراییل به مردم  غزه، برای حمایت از «نغم ابوسمره» کاراته کای فلسطینی  اعلام آمادگی کرد و گفت:  طی چند روز گذشته خبر و تصویر تلخی از بانوی کاراته کای فلسطینی به دستمان رسید که چند روزی است که این خبر در فضای مجازی وایرال میشود. شنیدن این خبر همه ما را ناراحت کرده است. متاسفانه «نغم ابوسمره» طی چند روز گذشته زیر بمباران رژیم کودک کش اسراییل  یک پای خود را از دست داده و تاجایی که ما اطلاع داریم در حال حاضر در شرایط بدی به سر میبرد و در کما است. 
 وی در ادامه افزود: نغم از قهرمانان کاراته کشور فلسطین است، او آرزوی قهرمان جهان شدن را داشت و حالا متاسفانه با از دست دادن یک پای خود آرزوهایش برباد رفته و حالا با مرگ دست و پنجه نرم میکند. وقتی تصاویر او را دیدم بسیار ناراحت شدم که چرا باید انسان های بیگناه به بدترین شکل ممکن جان خود را از دست بدهند و دنیا در مقابل این جنایت سکوت کرده است!
 سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات جهانی مجارستان در ادامه صحبت های خود، گفت: از همین اینجا با خانواده این کاراته کا ابراز همدردی میکنم و امیدوارم حداقل «نغم»بهوش بیایید. ما خیلی از شرایط این بانوی کاراته کا خبر نداریم، اما کاش راهی باشد که بتوانیم در چنین شرایط بحرانی به او و خانواده اش کمک کنیم. واقعا نمیدانم که چطور می توانم به او کمک کنم اما امیدوارم صدای ما را همه مردم دنیا بشنوند و راهی برای نجات این مردم بیگناه پیدا شود. 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما از یک خانواده هستیم، این حس انسان دوستانه  است که باعث شده خانواده کاراته ایران به این اندازه از این اتفاق تلخ ناراحت شده باشند، باید تلاش کنیم به «نغم»و سایر دختران و پسران فلسطین کمک کنیم.امیدوارم فدراسیون جهانی و مجامع بین الملل صدای ما را بشنوند.  
برچسب ها: کاراته ، فلسطین
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار