فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به صدرنشینی موقت لیگ برتر رسید.
کیهان ورزشی-

تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۲۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان اوسمار تمام شد.
از نکات قابل توجه این بازی فرصت سوزی متوالی بازیکنان 2 تیم به ویژه در نیمه اول و مصدومیت علیرضا حقیقی بود که سبب خروج دروازه‌بان هوادار از زمین شد.
با این نتیجه سرخ‌پوشان پایتخت 59 امتیازی شده و تا پیش از دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل فولاد به صدر جدول صعود کردند.
شاگردان مسعود شجاعی نیز پس از 7 بازی متحمل شکست شدند تا با 28 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی بمانند.
داور: حسن اکرمی 
کمک‌ها: علیرضا محمدی و محمدعلی پورمتقیکارت زرد: مرتضی منصوری و مهرداد طهماسبی(مربی) از هوادار/ امید عالیشاه از پرسپولیس
گل ها: عیسی آل کثیر(15 و 73) برای پرسپولیس 
ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی(42- آرشا شکوری)، محسن سفید چغایی، امین قاسمی‌نژاد(78- امیرحسین بهادر)، بابک مرادی، داریوش شجاعیان(78- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری(85- مهدی عبدی)، مهدی گودرزی(46- ادریس رحمانی)، امین پورعلی و عبدالکریم اسلامی 
سرمربی: مسعود شجاعی 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه(80- وحید امیری)، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی(89- محمد خدابنده‌لو)، دانیال اسماعیلی‌فر(2+90- ابوالفضل بابایی)، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف(80- سعید صادقی)، عیسی آل کثیر(89- وحدت هنانوف) و سینا اسدبیگی
سرمربی: اوسمار ویرا

دقایق حساس نیمه اول

دقیقه 5روی حرکت تیمی خوب بازیکنان هوادار، دانیال اسماعیلی‌فر توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 6خروج به موقع بیرانوند از دروازه مانع از رسیدن پاس داریوش شجاعیان به کریم اسلامی شد. در ادامه دروازه‌بان پرسپولیس با یک شروع مجدد ضعیف فرصت شوتزنی را برای کاپیتان هوادار فراهم کرد که ضربه فنی این بازیکن در اختیار خود بیرانوند قرار گرفت.
دقیقه 12هوشیاری اوستون اورونوف و پاس در عرض او سبب شد عیسی آل کثیر در مقابل دروازه هوادار به توپ برسد که ضربه مهاجم پرسپولیس با واکنش حقیقی دفع شد.
دقیقه 15امید عالیشاه با پاس در عمق مهدی ترابی به توپ رسید و پس از مهار آن با یک پاس بی‌نقص آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او گل او پرسپولیس را در مقابل دروازه خالی از دروازه‌بان به ثمر برساند.
دقیقه 24کریم اسلامی با پاس عالی در عمق شجاعیان در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت اما دروازه‌بان پرسپولیس ضربه مهاجم هوادار را مهار کرد.
دقیقه 31در ریباند شوت امید عالیشاه پس از برخورد به بازیکن هوادار، توپ با پاس ترابی به اسماعیلی‌فر رسید که ضربه او به تور کنار دروازه حریف برخورد کرد. 
دقیقه 32پاس در عمق عالیشاه پس از توپ‌ربایی این بار آل کثیر را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار داد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه هوادار بیرون رفت. 
دقیقه 34بار دیگر عالیشاه با پاس در عمق یک موقعیت تک به تک برای تیمش به وجود آورد که این بار ضربه چیپ بی‌دقت آل کثیر از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه حقیقی عبور کرد.
دقیقه 35این بار مهدی ترابی با یک پاس در عمق اورونوف را در فرصت ایده‌آل گلزنی به توپ رساند اما ضربه پای چپ خطرناک این بازیکن ازبکستانی هم راهی به دروازه هوادار نداشت.
دقیقه 38پاس محسن سفیدچغایی بار دیگر کریم اسلامی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بار دیگر این مهاجم قدر توپ را ندانست و با یک ضربه بی‌دقت آن را به بیرون فرستاد.دقیقه 45اشتباه مهدی گودرزی سبب توپ‌ربایی اورونوف شد اما دروازه‌بان جوان هوادار با یک واکنش تماشایی در مصاف تک به تک با بازیکن حریف، این توپ را از مقابل پای بازیکن ازبک جمع کرد.
دقیقه 3+45شوت زمینی اورونوف از کنار دروازه شکوری عبور کرد.

دقایق حساس نیمه دوم

دقیقه 46شوت زمینی قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را بیرانوند در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه 48شوت عالیشاه از بالای دروازه شکوری بیرون رفت.
دقیقه 55روی ضدحمله تیم هوادار ضربه کم دقت محسن سفید چغایی با اختلاف زیاد از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.
دقیقه 66کریم اسلامی پس از به توپ رسیدن پشت مدافعان پرسپولیس، با پاس در عرض امین قاسمی‌نژاد را در موقعیت عالی قرار داد که ضربه بی‌دقت بازیکن هوادار از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه 68بار دیگر بیرانوند با کنترل توپ در 2 مرحله مانع گلزنی اسلامی شد.
دقیقه 69عالیشاه با پیشروی به سمت دروازه هوادار در موقعیت تک به تک با شکوری قرار گرفت اما دروازه‌بان هوادار ضربه کاپیتان پرسپولیس را به کرنر فرستاد.
دقیقه 70کرنر پرسپولیس با ضربه سر خطرناک گولسیانی همراه شد که شکوری توپ را دفع کرد و در ادامه توپ در دهانه دروازه هوادار راهی کرنر شد.
دقیقه 72ارسال بابک مرادی از سمت چپ به مسحن سفیدچقایی رسید اما او نتوانست به خوبی به توپ ضربه بزند تا این فرصت خوب برای هوادار از بین برود.
دقیقه 73پاس مهدی ترابی در شرایطی مشکوک به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و او هم با یک پاس دقیق در مقابل دروازه هوادار آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن موفق به زدن دومین گل خودش و تیمش شود.
دقیقه 77ضربه آرام بابک مرادی پس از دریافت پاس شجاعیان از زاویه بسته در اختیار بیرانوند آرام گرفت.
دقیقه 82علیرضا بیرانوند این بار با واکنشی تماشایی ضربه سر بابک مرادی را به کرنر فرستاد.
دقیقه 4+90 ارسال ضربه ایستگاهی تیم هوادار پس از برخورد به مسعود ریگی به بیرانوند رسید که البته بنفش‌ها اعتقاد به پنالتی در این صحنه داشتند.
برچسب ها: پرسپولیس ، هوادار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار