فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۸۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
باشگاه استقلال هفته آینده فعالیت‌های خود را برای فصل جدید آغاز می‌کند.
کیهان ورزشی-

با پایان یافتن فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان، باشگاه استقلال نیز پرونده فصل پرالتهاب خودش را بست و ارکان مختلف این باشگاه اکنون در حال برنامه ریزی برای فصل جدید هستند.
به نظر می‌رسد تا زمان برگزاری مجمع باشگاه استقلال اتفاق خاصی نخواهد افتاد. قرار است مجمع این باشگاه روز یکشنبه 20 خرداد برگزار و تکلیف هیات مدیره مشخص شود.
بااینحال براساس پیگیری‌ها مشخص شد هرچند که مدیران هلدینگ خلیج فارس روی قهرمانی استقلال حساب باز کرده بودند اما تاکنون برنامه‌ای برای قطع همکاری با جواد نکونام وجود ندارد.
به همین خاطر مدیریت باشگاه نیز براساس درخواست سرمربی تیم برنامه ریزی‌های نقل و انتقالاتی خودش را انجام داده و قرار است از هفته آینده اقدامات لازم را آغاز کند.
از طرفی باوجود مطرح شدن لیست‌های مختلف، استقلال مذاکرات جدی و قطعی با بازیکنی نداشته و اسامی مطرح شده تنها گمانه زنی هستند. چرا که برای جذب یک بازیکن جدید باید یک بازیکن از لیست خارج شود و بنابراین باید دید در نهایت کدام بازیکنان حاضر به ترک تیم آبی پوش تهران می‌شوند.
درهمین راستا نکونام لیست خروجی خودش را نیز به باشگاه ارائه کرده که حدود 7 بازیکن در این لیست حضور دارند. گفته می‌شود استقلال در بهترین حالت می‌تواند 7 بازیکن جدید با ترکیبی از لژیونرها و بازیکنان داخلی جذب کند.
دراین بین نام برخی لژیونرهای فوتبال کشورمان که به صورت شایعات جسته و گریخته مطرح می‌شوند فعلا نمی‌تواند درست باشد چرا که در وهله اول هزینه و دستمزد بالا، مانعی برای این مساله خواهد بود.‌ از طرفی تمایل این بازیکنان برای بازگشت به فوتبال داخلی نیز شرط مهمی است.
ضمن اینکه بحث اجرای سقف بودجه در فصل جدید فوتبال کشور نیز مساله دیگری است که باعث می‌شود باشگاه استقلال برای هزینه‌های پنجره تابستانی محدودیت‌هایی داشته باشد.
بااینحال ممکن است پس از برگزاری مجمع باشگاه استقلال، مدیران هلدینگ خلیج فارس تصمیمات جدیدتری را اتخاذ کنند و به همین خاطر باید منتظر  برگزاری مجمع و تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه بود.

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار