PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
حسن یزدانی آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان در المپیک پاریس موفق به کسب مدال نقره شد.
کیهان ورزشی- 

حسن یزدانی در مرحله فینال المپیک پاریس امشب با ماگومد رمضانوف سرشاخ شد. 

حسن یزدانی در مبارزه نخست با نتیجه 10 بر صفر الکساندر لاورنس از استرالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در یک دیدار نفسگیر با نتیجه 9 بر 4 داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل اروپا از یونان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
یزدانی در این مرحله با نتیجه 7 بر یک مایلز امینه دارنده مدال های برنز المپیک و جهان از سن مارینو را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

یزدانی امشب در دیدار فینال با ماگومد رمضانوف کشتی‌گیر روسی الاصل از بلغارستان کشتی گرفت و با نتیجه 7 بر یک شکست خورد تا به مدال نقره دست یابد. 

* وی که پیش از این جراحی کتف داشت، در این مبارزه از همین ناحیه دچار ناراحتی شد و چند باری پزشک مسابقات روی تشک آمد. این جراحی باعث شد او نتواند از یک دست خود استفاده کند.

* ناراحتی یزدانی از کتف آسیب دیده اجازه نداد تا او بتواند کشتی خود را به نمایش بگذارد و در ثانیه‌های پایانی نیز کشتی نگرفت تا حریف بلغارستان برنده شود.

یزدانی در المپیک ریو طلا و المپیک توکیو نقره گرفته بود و این سومین مدال کشتی‌گیر کشورمان محسوب می‌شود. 
در این وزن آرون بروکس از آمریکا 5 بر صفر شاپیوف را شکست داد و برنز گرفت. دورن کوروگلیف از یونان در یک کشتی نزدیک با برتری 5 بر 4 مقابل مایلز آمینه نیز موفق به کسب مدال برنز وزن 86 کیلوگرم شد. 
برچسب ها: حسن یزدانی ، کشتی ، المپیک
نام:
ایمیل:
* نظر: