ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
تا جام جهانی در فوتسال هستم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: با وزیر جلسه داشتم و ایشان اصرار داشتند من بمانم.

کیهان ورزشی-

 سیدرضا افتخاری که عصر امروز در تمرین استقلال حضور یافته بود در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران که از او خواسته بود صحبت کند اظهار داشت: الان نمی خواهم صحبت کنم. 

در ادامه آن خبرنگار گفت: مطمئن هستید در سمت خود باقی می مانید و امشب کنار نمی روید که افتخاری با لبخند از این جمله گذشت و واکنشی نشان نداد.

افتخاری در ادامه حاضر به صحبت شد و عنوان کرد:خوشحالیم که امروز اینجا حضور پیدا کردم باید نظاره گر عملکرد تیم باشیم و اگر فرصت شد با کادر فنی صحبت کنیم و برنامه های آنها را ارزیابی کنیم و با کمک اعضای هیات مدیره تصمیم درستی برای باشگاه استقلال بگیریم. 

 به گزارش کاپ،وی درباره اینکه سه بازی از فصل گذشته و استقلال عملکرد موفقی نداشته است گفت: سه بازی خیلی ملاک نیست. فصل بسیار طولانی است و همه تیم ها فرازونشیب خواهند داشت. 

افتخاری درباره اینکه موافقان و مخالفان زیادی دارد بیان داشت:اهالی فوتبال من را می شناسند همین آقای معینی که اینجا در کنارشان هستیم من را می شناسد. بهتر است از کارشناسان بپرسید من بگویم می گویند از خودش تعریف می کند. همین آقای منصوریان در تیم ملی من سرپرست او بودم در استرالیا کنار من روی نیمکت نشسته بود همه را می شناسم و با باشگاه استقلال و فوتبال کشور بیگانه نیستم .

وی ادامه داد:فکر می کنم اگر رزومه من مطالعه شود لازم نیست آقای معینی یا دیگران حرف های من را تایید کنند. کسی نیست که تمام این مراحل من را طی کرده باشد و مسوولیت های من را تجربه کرده باشد. به نظرم کافی است و الان زمان بهره برداری از این همه تجربیات  است. شانس استقلال بود که از تجربیات من بهره برداری کند. نمی توانم خودم را تضعیف کنم باید تعریف کنم که بتوانم با قدرت کار کنم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بازی های آبی پوشان گفت:استقلال بدشانس بوده و یک شوک می تواند این تیم را برگرداند شاید حضور من شوکی باشد برای این تیم. همه کار را من نمی توانم انجام دهم بخشی از کار را شما خبرنگاران استقلالی می توانید انجام دهد ممکن است مطلبی بنویسید شوک مثبت وارد کنید. 

وی درباره اینکه بعضی اصرار می کنند او در استقلال نماند و به کمیته فوتسال برود اظهار داشت: با وزیر جلسه داشتم و ایشان اصرار داشتند من بمانم. باید ببینم کجا به من نیاز بیشتر است. احساس می کنم الان باشگاه استقلال در شرایطی است که نیاز به کمک دارد و من اعلام آمادگی کردم که به این باشگاه کمک کنم و با کمک اعضای هیات مدیره استقلال به جایگاه واقعی اش برگردد. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه وحید شمسایی گفته است او انسان خوبی است اما انرژی لازم را ندارد بیان داشت: آقای شمسایی اول پاسخگوی نتایج خودش باشد بعددرباره من صحبت کند اصلا صلاح نمی دانم به شمسایی پاسخ دهم ما صبح تا شب در کمیته فوتسال پیگیر مسایل بودیم و دوستان شما هم می دیدند. بالای 300 ، 400 تیم در لیگ کشور داریم مگر می شود بدون مدیریت همه این تیم ها در رده های مختلف و لیگ های مختلف با هم بازی کنند پس این مسابقات چطور برگزار می شد این حرف ها برای بازارگرمی است وگرنه کاری که ما در فوتسال کردیم در آینده متوجه می شوند چه بازدهی خواهد داشت نتایج ما نتایج خوبی است بعضی ها کم لطفی می کند.

افتخاری درباره صحبت های تاج که گفته است افتخاری در کمیته فوتسال است  خاطرنشان کرد:من قول دادم تا پایان جام جهانی به کمیته فوتسال کمک کنم اما بعد از جام جهانی نمی توانم با یک دست دو هندوانه بلند کنم. از کمیته فوتسال استعفا نداده ام اما موافقت اعضای هیات مدیره استقلال را گرفته ام که به کمیته فوتبال هم در جام جهانی کمک کنم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار