PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
لهستانی ها جنجال ساز شدند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در المپیک ریو نیز تن به شکست داد.

 کیهان ورزشی-

 ملی پوشان والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در بازی های المپیک به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان رفتند و سه بر دو مغلوب این تیم شدند. تیم ملی والیبال ایران در ست سوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب لهستان شد تا ملی پوشان ایران در دومین دیدار خود در المپیک نخستین امتیاز المپیکی خود را دریافت کند.

در پایان مسابقه در حالی که طبق روال بازیکنان دو تیم باید در طرفین تور با یکدیگر دست بدهند، برخی از بازیکنان لهستان از جمله کورک و کوبیاک شعار المپیک که صلح و دوستی است را خدشه‌دار کردند و با برخی از ملی‌پوشان ایران از جمله شهرام محمودی و حمزه زرینی درگیری لفظی شدید پیدا کردند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی برای جدا کردند بازیکنان دو تیم بلافاصله وارد زمین شدند. نکته عجیب فحاشی و بی احترامی آنالیزورهای و برخی از اعضای کادر فنی لهستان بود که با واکنش نوید مشجری، آنالیزور ایران و سایر اعضای کادر فنی ایران همراه بود.

 

ضمنا تیم‌های روسیه و آرژانتین در گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال روسیه که قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در پرونده کاری خود دارد، در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب آرژانتین شد.

همچنین تیم‌های فرانسه و مکزیک در دومین دیدار دومین روز مسابقات والیبال مردان بازی‌های المپیک به مصاف یکدیگر رفتند. ملی پوشان فرانسه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ برابر مکزیک به پیروزی رسیدند تا نخستین برد خود را در بازی های المپیک ۲۰۱۶ جشن بگیرند.

تیم های ملی والیبال آمریکا و ایتالیا در سومین مسابقه روز دوم مسابقات مردان به مصاف هم رفتند.
ملی پوشان آمریکا در این دیدار سه بر یک مغلوب ایتالیا شدند تا دومین شکست خود را تجربه کنند و بدون امتیاز در انتهای جدول گروه یک این رقابت ها باقی بمانند. ملی پوشان ایتالیا در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب آمریکا شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

در آخرین مسابقه هم تیم‌های ملی والیبال کوبا و مصر برابر هم قرار گرفتند. نتیجه دیدار این دو تیم که در بازی‌های نخست خود مغلوب حریفان شدند ۳ بر صفر به سود مصر خاتمه پیدا کرد تا به این ترتیب دومین شکست کوبا و نخستین پیروزی مصر رقم بخورد. مصری‌ها در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۲ – ۲۵ ، ۱۵ – ۲۵  و۲۲ – ۲۵  توانستند کوبا را شکست دهند.

نتایج کامل دومین روز رقابت‌های والیبال مردان در المپیک ۲۰۱۶ به شرح زیر است:

آرژانتین ۳ – روسیه یک

۱۸ – ۲۵

۲۵ – ۱۸

۱۸ – ۲۵

۲۱ – ۲۵

فرانسه ۳ – مکزیک صفر

۲۵ – ۱۸

۲۵ – ۱۲

۲۵ – ۲۲

ایتالیا ۳ – آمریکا یک

۲۸ – ۲۶

۲۰ – ۲۵

۲۵ – ۲۳

۲۵ – ۲۳

لهستان ۳ – ایران ۲

۲۵ – ۱۷

۲۵ – ۲۳

۲۳ – ۲۵

۲۰ – ۲۵

۱۸ – ۱۶

مصر ۳ – کوبا صفر

۲۲ – ۲۵

۱۵ – ۲۵

۲۲ – ۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها