فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - July 18 2024
کد خبر: ۳۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
باید منتظر ماند و دید مدیریت این باشگاه برای حل ریشه ای مشکلات مصمم هست یا آنکه...

کیهان ورزشی-

استقلال در برابر پیکان با گل دقایق اخر بازی از یک شکست دیگر گریخت تا مدیران ومربیان این تیم باور کنند که مشکل تیشمان جدی است و در فرصتی که توقف یکماهه لیگ برای آنان ایجاد کرده است در حد توان به حل این مشکلات اهتمام ورزند.

اینکه در جمله بالا پای مدیران استقلال راهم در کنار کادرفنی ومربیان این تیم به میان کشاندیم دلیل داشت . دلیل آن هم این است که به گمان ما که به مستندات متکی است مشکل استقلال صرفا وفقط " فنی" نیست و خیلی مسایل از مسایل مدیریتی و اجرایی گرفته تا دخالت های غیر مسئولانه و نفوذو خط دهی گروها ی غیررسمی صاحب ادعای مالکیت و بازیکن سالاری و...

بالاخره تحلیل های انحرافی و یقه درانی بعضی کاسه های داغ تر از آش و غوره نشده های مویز شده و...در به وجود آ مدن وضعیت فعلی استقلال دخیل و موثرند . مشکلاتی که ریشه در مسایل سه چهار ساله اخیر این تیم دارد.

نمی دانیم مدیریت جدید استقلال چقدر برای حل مشکلات این تیم به طور ریشه ای مصمم است اما وظیفه خود می دانیم به سهم خود به این عزیزان این نظر خود را صراحتا اعلام کنیم که مشکلات این تیم فنی نیست چه اگر بود با رفتن قلعه نویی و امدن مظلومی وحالا با رفتن مظلومی و امدن منصوریان حل می شد.

مدیریت جدید استقلال باید در اولین گام با تحلیل درست و واقع بینانه وبی توجهی به حرف عناصر ناوارد که با سفارش این و آن به هیئت مدیره تیم بزرگی چون استقلال راه پیدا کرده اند ریشه مشکلات این تیم را که حتما غیرفنی است بشناسند وبعد به حل ودرمان ان همت کنند.

درباره وضعیت استقلال هم دراینجا وهم درمجله کیهان ور زشی بیشتر ومفصل تر خواهیم نوشت.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شکرخدا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
اتفاقا فنی است و استقلال مربی ندارد.استقلال هم برانکو می خواهد
حسن سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
با سلام. کیهان ورزشی معتقد است باید به منصوریان فرصت داد.. یکی به طرفداران پاسخ دهد مگر ایشان فرصت کافی برای جذب بازیکن، بدنسازی ، اردوی خارجی و هماهنگی نداشتند؟ اینکه فقط وعده میدهند آیا بهانه نیس؟ چه بخورند، کی بخوابند هم شد مدیریت؟ استقلال به مربی طرازاول محتاج است و موش آزمایشگاهی نیست ؛لابد سالهای بعد آقایان زرینچه،نامجو و... در نوبتند.
فقط حرص خوردن مال ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر: