فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
مرحله پلي‌آف المپيک
ايران اگر مقابل روسيه مغلوب شود حريف ايتاليا مي‌شود.

کیهان ورزشی-

تيم واليبال ايران در گروه دوم واليبال المپيک 2016- ريو با کسب 2 پيروزي و 2 شکست و دريافت 7 امتياز به عنوان تيم چهارم گروه صعودش را به دور دوم مسابقات محرز کرد.

* در گروه دوم تيم‌هاي آرژانتين، لهستان و روسيه و ايران صعودشان به دور دوم (پلي‌آف) روشن است.

ابهام در گروه اول

در گروه اول مسابقات واليبال مردان المپيک در شرايطي که هر 6 تيم يک بازي ديگر دارند اما سرنوشت تيم ايتاليا به عنوان تيم اول گروه محرز است و اين تيم به دور دوم (پلي‌آف) راه يافت و از رديف اول گروه سقوط نمي‌کند.

در اين گروه چهار تيم آمريکا، فرانسه، برزيل، کانادا شانس حضور در مرحله دوم را دارند که از اين ميان فقط 3 تيم جواز صعود مي‌گيرند.

* بدون احتساب بازي‌هاي روز پاياني مرحله مقدماتي فقط تيم ايران (رديف چهارم گروه ب) و ايتاليا (تيم رديف اول گروه الف) مي‌توانند از همين الان رقيب هم در مرحله پلي‌آف باشند.

با اين حساب اگر تيم ايران در مقابل روسيه به ياران اصلي استراحت بدهد و رقيب خودش در مرحله پلي‌آف را خودش انتخاب کند بايد به روسيه ببازد تا به عنوان تيم چهارم رقيب ايتاليا شود.

اگر تيم ايران در مقابل روسيه 3 بر صفر و 3 بر يک برنده شود با 3 پيروزي و 2 شکست و کسب 10 امتياز در گروه خودش سوم مي‌شود و آنوقت بايد در انتظار قرعه‌کشي با تيم‌هاي دوم و سوم گروه الف باشد.

به نظر شما آيا ايران به روسيه ببازد و با ايتاليا در مرحله پلي‌آف مبارزه کند بهتر است يا اينکه با پیروزی مقابل روسيه در انتظار قرعه کشی با تیم های دوم و سوم گروه الف بماند؟ بهتر نیست 72 ساعت قبل از پلی آف رقیب خود را (ایتالیا) بشناسیم؟

به نظر ما اگر ايران در مقابل روسيه به ياران اصلي استراحت بدهد و شکست هم بخورد با ايتاليا مبارزه مي‌کند و اين براي ما که بارها ايتاليا را شکست داده‌ايم مناسب‌تر است.

 

 

برنامه آخرين روز مقدماتي واليبال مردان المپيک

دوشنبه 25 مرداد

آرژانتين- مصر

* به وقت ايران: 16 و 30 دقيقه

آمريکا- مکزيک

* به وقت ايران: 18 و 5 دقيقه

ايران- روسيه

* به وقت ايران 22 و 30 دقيقه

سه‌شنبه 26 مرداد

کوبا- لهستان

* به وقت ايران:‌ 35 دقيقه بامداد

ايتاليا- کانادا

* به وقت ايران: 4 بامداد

برزيل- فرانسه

* به وقت ايران: 6 و 5 دقيقه بامداد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار