ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۰۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
سرپرست باشگاه استقلال گفت:اگر وضع باشگاه بهتر شود به منصوریان به نوع دیگری کمک خواهیم کرد.


کیهان ورزشی-

رضا افتخاری پس از جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: ببخشید که جلسه ما طولانی شد شما معطل شدید. جلسه خوبی بود و تصمیمات خوبی گرفته شد. دو تغییر داشتیم. یکی این که پورحیدری با توجه به کسالتی که داشتند و پزشک معالج می گفت نباید روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل نصراله عبدالهی سرپرست تیم استقلال شد.

وی درباره حضور بهتاش فریبا در استقلال گفت:چند گزینه برای مدیر فنی معرفی شدند که در نهایت بهتاش فریبا به که به شدت با منصوریان هماهنگ است را مدیر فنی کردیم. در فوتسال هم چنین تجربه ای داشتیم و از مدیر فنی استفاده کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود:با خود منصوریان هم جلسات خوبی داشتیم. خواستیم یک شوک به استقلال وارد کنیم که این کار را کردیم. این بضاعت ما برای شوک بود. اگر بضاعت مان فرق می کرد تصمیم دیگری می گرفتیم. اما با وضع موجود تصمیم به این موضوع گرفتیم. امروز وزیر ورزش به تمرین استقلال می آید و به بازیکنان مان روحیه خواهد داد.شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود.

وی درباره درباره اینکه آیا منصوریان آلترناتیو دارد یا نه بیان داشت:آلترناتیو کلمه خوبی نیست. الان این شرایط اصلا وجود ندارد. خیلی مرد باشیم این شرایط را حفظ می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود:در آینده ممکن است اتفاقات جدیدی بیفتد. اگر وضع باشگاه بهتر شود به منصوریان به نوع دیگری کمک خواهیم کرد. از هواداران می خواهیم به منصوریان حمایت کنند چون اولویت ما خود اوست.

افتخاری درباره بحث اولتیماتوم به منصوریان بیان داشت:اولتیماتوم کلمه خوبی نیست.منصوریان زحماتش را می کشد و در تیم های قبلی نتیجه گرفته و کارنامه اش قابل قبول است. هدف مان کمک به ایشان است. 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
شوک اصلی رو که برکناری منصوریان است زودتر وارد کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار