فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس مصدوم شد.

کیهان ورزشی-

 تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس برگزار شد.سرخپوشان از ساعت ۱۸ در حضور ۱۰۰ تماشاگر در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردند که حاشیه  این تمرین به شرح زیر است:

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با حرکات کششی بدن ها را گرم و خود را آماده تمرین کردند.

* مرحله بعدی تمرینات کار با توپ و زدن رو پایی و حفظ توپ بود.

* در آغاز تمرین برانکو بازیکنان را با کاورهای سبزرنگ به دو گروه تقسیم کرد و گروه اول زیر نظر خود برانکو به فوتبال گل کوچک و گروه دوم زیر نظر چوک دستیار برانکو به کارهای حفظ توپ پرداختند و پس از ۱۵ دقیقه جای خود را عوض کردند.

* برخورد پای ساسان انصاری با احمد نوراللهی باعث شد تا این بازیکن از ناحیه پا مصدوم شود که بعد از زدن اسپری توسط پزشک تیم به تمرینات بازگشت.

* دروازه بانان زیر نظر ایگور پانادیچ در ضلع شمالی ورزشگاه به تمرین توپ گیری و شیرجه های سریع پرداختند.

* کریم باقری در تمرین نوبت عصر هم غایب بود.وی در دوره مربیگری حضور دارد.همچنین علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، وحید امیری و سیدجلال حسینی ۶ ملی پوش این تیم به همراه دو بازیکن اوکراینی از جمله غایبان تمرین امروز بودند.

*یک بازیکن تستی از جوانان پرسپولیس با شماره ۷۵ در تمرین امروز حاضر بود که در صورت تایید برانکو به جمع بزرگسالان بپیوندد.

* رییس کانون هواداران پرسپولیس چند دقیقه ای با هواداران صحبت کرد و متذکر شد در تمرینات هیچ بازیکنی مورد تشویق قرار نخواهد گرفت و تشویق فقط در بازی های پرسپولیس اعمال می شود.

* برانکو ایوانکوویچ چند بار در طول تمرین به بازیکنان تذکر داد که در زدن ضربات نهایی و آخری تمرکز و دقت بیشتری به خرج دهند.

* یک کودک ۴ ساله بروجردی که پیراهن مهدی طارمی را بر تن داشت به همراه پدرش از شهر بروجرد به تمرین آمده بود که برانکو او را در آغوش گرفت و با او عکس یادگاری گرفت.

* امروز مصادف با جشن تولد شهاب زاهدی مهاجم ۲۱ساله پرسپولیس بود که بازیکنان به همین مناسبت به او تبریک گفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار