فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
تیم استقلال یکبار دیگر موفق به شکست دادن یک تیم لیگ دویی نشد.

به گزارش کاپ، استقلال تهران از ساعت 18 امروز مقابل تیم لیگ دویی شهرداری فومن قرار گرفت که در این بازی نیز موفق به کسب پیروزی نشد.

در این بازی که استقلال بیشتر با نفراتی به میدان رفت که در بازی روز گذشته این تیم به میدان نرفته بودند، بیشتر از تیم حریف صاحب توپ و میدان بود و در اکثر دقایق نیمه نخست بازی، این آبی پوشان بودند توانستند تاکتیک های خود را به معرض نمایش بگذارند.

استقلال در این بازی خیلی زود و قبل از این که بازی به دقیقه 10 خود برسد توسط علی قربانی، مهاجم نوک خود موفق به گل زنی شد. 

استقلالی ها در دقایق باقی مانده تا پایان نیمه نخست، بارها توسط بازیکنان خط حمله اش به ویژه آرش افشین  بختیار رحمانی صاحب موقعیت گل شدند اما در نهایت موفق به استفاده کردن از آنها نشدند.

در نیمه دوم این بازی نیز باز هم حملات استقلال بر روی دروازه حریف ادامه داشت و این تیم بارها تا آستانه گل زنی دوباره به تیم شهرداری فومن پیش رفت. حتی یکبار نیز آرش افشین موفق به گرفتن خطای پنالتی از مدافعان تیم شهرداری فومن شد اما خود وی این پنالتی را از دست داد.

تلاش شاگردان حسن اشجاری سرانجام در دقایق پایانی این بازی ثمر بخش بود و سعید دلاور، مهاجم تیم شهرداری فومن موفق به باز کردن دروازه تیم استقلال شد تا این دیدار با حساب مساوی به پایان برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار