PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
دور برگشت پلی‌اف لیگ‌قهرمانان اروپا برای تیم بازیکن ایرانی اهمیت زیادی دارد.

کیهان ورزشی-

 دور برگشت پلی‌اف لیگ‌قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 امشب با برگزاری 5 دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها روستوف با سردار آزمون، بازیکن ایرانی‌اش در خانه به مصاف آژاکس می‌رود و منچسترسیتی بازی راحتی مقابل استوابخارست پیش‌رو دارد.

شب تاریخی تیم آزمون 

روستوف، سردار آزمون، بازیکن آماده ایرانی‌اش را در لیگ‌قهرمانان و به طور کلی هر رقابتی غیر از فوتبال داخلی روسیه پیش‌رو دارد و به همین دلیل با امیدی مضاعف بازی خانگی امشب مقابل آژاکس را انجام می‌دهد.

 تساوی یک بریک در زمین آژاکس، کار روستوف در بازی برگشت را راحت‌تر کرده است. در این شرایط آزمون و سعید عزت اللهی، بازیکنان ایرانی روستوف با انتشار عکسی از تمریناتشان آمادگی خود را برای بازی نشان دادند؛ آنچه می‌تواند کاتالیزوری برای اولین حضور روستوف در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان باشد. شاگردان بردیف حتی امشب هم به ضدحمله بیش از حمله فکر می‌کنند و در سوی مقابل آژاکس در آستانه از دست دادن سیلسن، دروازه‌بان ملی‌پوش خود قصد دارد با جبران تساوی بازی رفت، خاطره تلخ از دست رفتن قهرمانی در هفته آخر فصل گذشته لیگ هلند را از خاطر هواداران پرشمارش بزداید. دیگر ایرانی حاضر در بازی‌های امشب،  علی کریمی است که در ترکیب دیناموزاگرب در خانه سالزبورگ اتریش به میدان می‌رود تا بلکه پس از تساوی یک بریک خانگی دور رفت همراه تیمش به مرحله گروهی راه یابد.

کار راحت منچسترسیتی 

منچسترسیتی در خانه استوابخارست با 5 گل به برتری رسید و امشب قطعا قصد نشان دادن جوانان خود به فوتبال اروپا را دارد! صعود تیم گواردیولا به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان قطعی شده اما ایده‌آل‌گرایی مثل گواردیولا قطعا مایل است تیمش با برتری در این بازی جشن صعود را باشکوه‌تر کند. بازی امشب ورزشگاه اتحاد، می‌تواند حسن ختامی برای دوران حضور جوهارت در منچسترسیتی باشد. او از چشم گواردیولا افتاده و باید تیم را ترک کند. استوابخارست در این بازی، توان خود برای حضور در لیگ اروپا را می‌سنجد و در پایان راه باید ناکامی دیگری در رسیدن به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان را تجربه کند؛ جامی که روزی قهرمانش بود!  

سایر بازی‌ها: آپوئل نیکوزیا- کپنهاگن، مونشن‌گلادباخ- یانگ‌بویز

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار