فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - July 18 2024
کد خبر: ۳۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم.
کیهان ورزشی-

کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی مقابل قطر در نشست خبری در حالیکه خبرنگاران برایش دست زدند  و او را تشویق کردند، گفت: بازی بسیار دشواری را پشت سرگذاشتیم از نظر تاکتیکی، بازی پرفشاری را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بسیار شفاف و قابل درک بود که قطر می‌خواست از نقاط ضعف تاکتیکی ما استفاده کند و نیمه اول دشواری را پشت سر گذاشتیم و به معنای واقعی در نیمه اول صفر صفر بود زیرا هر دو تیم به دنبال خنثی کردن یکدیگر بودند. در نیمه دوم سعی کردیم بازی را بازتر کنیم و فشار بیشتری روی حریف بگذاریم اما در نیمه دوم شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم البته در نیمه اول هم فرصت گلزنی داشتیم. باید بگویم تیم ملی قطر بسیار بسیار خوب است. آنها بازیکنان خوب و نظم تیمی بسیار خوبی دارند و تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: اگر می‌خواستیم برنده شویم نیاز داشتیم که فشار به حریف بیاوریم. و اینکه با تعهد و تمرکز بالا اعتقاد داشته باشیم که تا لحظه آخر می‌توانیم قطر را تحت فشار بگذاریم. با این بازیکنان قطر و کیفیت خوبی که داشتند حتی حمله برای ما دشوار و خطرناک بود. به دلیل انگیزه‌ای که داشتیم و به دلیل نگرش‌مان و بخصوص با تعویض‌هایمان و تداوم کارمان در نیمه دوم و فشار بیشتر یک اشتباه رخ داد اشتباهی که در پایان بازی بود البته اشتباه می‌توانست قبل از آن هم رخ بدهد اما در واپسین لحظات بازی رخ داد. فکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندیم یعنی گل اول حقیقت بازی را برملا کرد و اگر تیمی مستحق برد بود آن تیم ایران بود. گل دوم یک گل طبیعی بود و قطر گل خورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت و سعی می‌کردند ضدحمله بزنند که ما گل دوم را زدیم و بازی به اتمام رسید.

کی روش افزود: می‌خواستم به اتفاقات آخر بازی اشاراتی داشته باشم.اتفاقی که در پایان بازی رخ داد یک اتفاق طبیعی بود و تیمی که به گل رسیده می‌خواهد خوشحالی کند و تیمی که گل خورده می‌خواهد به بازی برگردد و عصبی می‌شود و مخصوصا وقتی این گل در دقایق پایانی باشد تیم بازنده را عصبی‌تر می‌کند. نمی‌توان بیش از حد به اتفاقات آخر بازی توجه کنیم و از نظر طبیعی این اتفاقات رخ می‌دهد برای ما مهم بود که در بازی اول در خانه سه امتیاز را بگیریم. در درجه اول به قطر تبریک می‌گویم و بازیکنانشان به خاطر عملکردشان اما اجازه بدهید به بازیکنان خودم تبریک بگویم که درون زمین فوق العاده عمل می‌کنند.


برچسب ها: تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار