PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
تیم کشورمان با برتری قاطع مقابل میزبان بازی ها، راهی مرحله دوم مسابقات نوجوانان آسیا شد.

کیهان ورزشی-

 تیم فوتبال ایران امروز با ترکیب سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، وحید نامداری، سیدرضا موسویان، محمد قادری، احمدرضا جلالی، الهیار صیادمنش و علی غلامزاده و  از ساعت 17 در ورزشگاه پاندیت جواهرلعل نهرو شهر گوا به مصاف میزبان مسابقات رفت.

ایران در دو بازی قبلی خود صاحب 4 و هند صاحب یک امتیاز شده بود و میزبان برای صعود به مرحله بعد نیاز داشت ایران را شکست دهد. از طرف دیگر در دیدار همزمان امارات 4 امتیازی مقابل عربستان یک امتیازی قرار گرفت و این دو تیم نیز برای صعود به مرحله بعد رقابتی پایاپای برگزار کردند.

ایران در نیمه اول با گل دقیقه 19 از هند پیش افتاد. در سویی دیگر امارات هم در دقیقه 42 یک گل وارد دروازه عربستان کرد. به این ترتیب امتیاز و تفاضل گل هر دو تیم ایران و امارات با هم برابر می شد. اما در ادامه نتایج تغییر کرد. عربستان گل تساوی را به امارات زد و اندکی بعد یک گل دریافت کرد.

در سوی دیگر ایران هم در ده دقیقه پایانی به گل دوم دست یافت تا به صدر جدول صعود کند. اما این پایان کار نبود و عربستان گل سوم را هم از امارات خورد تا امارات 7 امتیازی با گل زده بیشتر نسبت به ایران صدرنشین گروه شود. در دقیقه 90 یک بار دیگر صدرنشین گروه تغییر کرد و ایران با گل سوم خود برتری این مسابقه را از آن خود کرد و راهی دور دوم مسابقات شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار