فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
مدنی: ورزشی را برداشتند چرا غیر ورزشی گذاشتند؟
محمد سعید مدنی مدیر مسئول و سردبیر مجله کیهان ورزشی در گفت و گو با مشرق، در ارتباط با انتخاب سلطانی فر به عنوان جایگزین وزیر مستعفی قبلی اظهار داشت: ما اصلا متوجه نشدیم که برای چه این تغییر بوجود آمد!

محمد سعید مدنی مدیر مسئول و سردبیر مجله کیهان ورزشی در گفت و گو با مشرق، در ارتباط با انتخاب سلطانی فر به عنوان جایگزین وزیر مستعفی قبلی اظهار داشت: اولا ما اصلا متوجه نشدیم که برای چه این تغییر بوجود آمد! اگر بحث ورزشی بود که ورزش داشت خوب کار می کرد. یعنی لااقل سالم تر و بی حاشیه تر از خیلی های دیگر در ادوار قبلی بود.

وی ادامه داد: اگر هم که بحث این تغیرات سیاسی بوده که به نظر بنده وزارت خانه های دیگری بودند که نسبت به ورزش در اولویت قرار داشتند. اما حالا هم که وزیر ورزش را برداشتند انتظار می رفت که کار تبدیل به احسن شود و فردی بیاید که لااقل از نظر ظاهری تحصیلکرده ورزش بوده یا از خانواده ورزش باشد. یا حداقل ورزش را بشناسد. اگر از نظر آقایان گودرزی نتوانسته مفید باشد لااقل نفر جدید شرایطی بهتر از او داشته و بتواند منشأ پیشرفت باشد.

پیشکسوت مطبوعات ورزشی اضافه کرد: قصد ندارم سلطانی فر را قبل از اینک عملکردش را ببینیم مورد ارزیابی قرار دهیم اما ظاهر امر این است که وقتی یک فرد ورزشی را برمی دارند و یک فرد غیر ورزشی را می گذارند تا ورزش مملکت را اداره کند در نگاه اول این اقدام سئوال برانگیز و قابل تأمل است که آقایان چه حسابی کرده اند که دست به این اقدام زدند. باید صبر کرد و در عمل دید.

مدنی در این باره که آیا سلطانی فر توان انجام کارهایی که گفته می شود گودرزی در انجام آن ناتوان بوده را دارد بیان داشت: ورزش ما مشکلات زیادی دارد که سال های سال است روی هم رسوب کرده اند و کسی هم به خاطر سختی کار جرأت رفتن به سراغ شان را ندارد. ورزش ما بیشتر به شکل روزمرگی اداره می شود و همه مدیریت ها دنبال نتیجه گیری و بقای خودشان هستند. این حس به شکل سفت و سختی بر تار و پود نه فقط ورزشی ها بلکه مقامات غیر ورزشی هم نشسته و حتی مقامات ارشد هم توقع دارند که ورزش مان در المپیک و حتی رفتن فوتبال مان به جام جهانی موفق باشد.

وی تأکید کرد: گودرزی اتفاقا در این وضعیت داشت کارهای اصولی تری هم می کرد یا لااقل نشان می داد که قصد انجام کارهای زیر بنایی را دارد. گودرزی خیلی با این موج همراه نبود و می خواست یک کارهایی بکند. البته این برداشت ماست که فکر هم می کنم این فرصت به او داده نشد تا ورزش را آنطور که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پیشرفت آن را به شکل زیربنایی می خواهد پیش ببرد.

عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان خاطر نشان کرد: توقعی که از وزیر جدید داریم این است هرکسی به جای گودرزی می آید مسایل را فراتر از مسایل روزمره از جمله نتیجه گرایی های زودگذر ببیند و به مسایل فرهنگی و اخلاق در ورزش هم توجه ویژه ای داشته باشد. همانگونه که در دنیای ورزش وجود دارد. اینکه دولت از سلطانی فر چه می خواهد را من نمی دانم. نمی دانم دولت از گودرزی چه انتظاری داشته که نتوانسته آن را برآورده کند و ما به عنوان اصحاب رسانه ورزشی بارها و بارها خواسته های مان را گفته ایم و باید دید دولت از سلطانی فر چه انتظاری دارد.

مدنی در پایان گفت: برای وزیر جدید آرزوی موفقیت دارم و فکر می کنم انتخاب بعدی چه سیاسی باشد و چه نباشد واقعا مصلحت ورزش را در نظر بگیرد. ورزش در جامعه مخاطبان مهمی دارد که بخش اعظم آن را جوانان تشکیل می دهند و لازم است که خیلی جدی گرفته شود و در این تغییر و تحولات در کنار دیگر مصلحت ها رعایت مصلحت ورزش را هم در نظر بگیرند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسولی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
کو گوش شنوا ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار