PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
رییس فدراسیون فوتبال گفت:اگر کروش عصبانی می شود و پاسخ گروهی را می دهد صرفا به خاطر پیشرفت تیم ملی ایران است.


کیهان ورزشی-

مهدی تاج در گفت و گو با کاپ،درباره منازعه پیش آمده بین کارلوس کروش و امیر عابدینی اظهار داشت:واقعیت این است که کروش روز سه شنبه جلسه ای با من داشته است و این نشست کاملا محرمانه بوده است.هیچ کسی از محتویات جلسه ای نداشته است و جز آرین قاسمی فرد دیگری در این نشست حضور نداشته است.پس از آن هم مطالب جلسه به جایی منتقل نشده و لذا کلیه مباحث مطرح شده در این جلسه محرمانه بوده است.

وی درباره اینکه آیا کروش در این نشست تهدید شده است یا نه گفت:نه،هرگز در این جلسه هیچ تهدیدی در کار نبوده است.صرفا کروش مسائل فنی و پشتیبانی را گفت.واقعیت این است که ما در حال حاضر زمین چمن مناسب در تهران نداریم و نتوانستیم برخی امکانات مدنظر او را فراهم کنیم.به طور کلی در این جلسه به دنبال همفکری بودیم تا بتوانیم از همه پتانسیل ها در جهت حمایت از تیم ملی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:سرمربی تیم ملی با امکانات موجود شرایط بسیار مناسبی برای تیم ملی فراهم کرده است.ما از او سپاسگزاریم و بابت زحماتش تشکر می کنیم.در این جلسه کروش فقط ناراحت عده ای بود که کم کاری کرده اند و به قول خودش زرنگی کرده اند.آنها همان کسانی هستند که در شکست ها از تیم ملی حمایت نمی کنند و در پیروزی ها دنبال تیم ملی هستند.اعتقاد کروش این بود که بازی سنگاپور در مالزی با کوتاهی از بین رفته است.به زعم من این حرف حرف درستی است.من این را روز گذشته هم گفتم و بر آن تاکید می کنم.

وی درباره اینکه کروش گفته است برخی اعضا کادر فنی تیم ملی حقوق نگرفته اند بیان داشت:کروش راست گفته است.این واقعیت دارد که برخی از اعضا کادر فنی هنوز حقوق نگرفته اند.ما در حال تامین منابع هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.


رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:به نظر من کروش مربی خوبی است و اگر هم عصبانی می شود و پاسخ گروهی را می دهد صرفا به خاطر پیشرفت تیم ملی ایران است.او دغدغه تیم ملی را دارد و می خواهد موفق شود و روی دلسوزی حرفش را می زند.به نظرم باید این رفتار را ستود.

وی درباره تداوم درگیری های لفظی میان برخی اعضای فدراسیون با کروش گفت:از شیعی،عابدینی و اسدی و همه اعضای فدراسیون خواهشم این است که دیگر درباره این مسائل صحبتی نداشته باشند.تاکید می کنم هیچ کسی در این مقطع نباید باعث شود که تیم ملی تضعیف شود.مباحث مطرح شده از سوی عابدینی و اسدی نظر شخصی دوستان بوده است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه عابدینی گفته است باید پس از بازی سوریه تکلیف کروش مشخص شود اظهار داشت:مسول کی روش شخص من هستم و او مورد حمایت تام و تمام رییس فدراسیون فوتبال قرار دارد.بحث زمان و 72 ساعت و 82 ساعت هم صحت ندارد.


برچسب ها: مهدی تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار