ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

کیهان ورزشی-

خیلی ها کار استقلال این فصل با منصوریان را تمام شده می دانستند و بر این نظر بودند که بعد از شکست تلخی در دربی پرونده این مربی بسته خواهد شد اما آنها که از نظر شرایط تیمی در برابر رقیب سنتی شان کم و کاستی هایی را داشتند بجای شکست سنگین در دربی به یک تساوی با ارزش رسیدند و این تساوی مزد بازی منطقی آنها برابر پرسپولیس آماده آن روزها بود.

بعد از دربی بردهای استقلال شروع شد و آنها با آنکه اشکلاتی مهم را همچنان در تیم خود می دیدند و فوتبالی که انتظار می رفت را بازی نمی کردند اما رنگ باخت را ندیدند و در لیگ و جام حذفی هفته هاست که یا یم برند و یا مساوی می کنند.

همین نتایج باعث شده تا دیگر هواداران استقلال کابوس انتهای جدول را نداشته باشند.

درباره چرایی این تغییرات بسیار می توان گفت و نوشت اما یکی از مواردی که به استقلال و منصوریان کمک کرد تا از بحران خارج شود استفاده از تجربه دو مرد بزرگ این باشگاه بود.

درست در روزهایی که استقلالی ها با بحران دست و پنجه نرم می کردند بهتاش فریبا مرد آشنای استقلال با عنوان مدیر فنی به نیمکت اضافه شد و البته منصوریان هم با اعتقادی که به کار فنی و مدیریتی او داشت از تجربیاتش استفاده کرد.

از سوی دیگر بعد از شدت گرفتن بیماری منصور پورحیدری بالاخره نصرالله عبداللهی پذیرفت روی نیمکت بعنوان سرپرست بنشیند و البته نقش او فقط سرپرستی نبود و در کنار این کار در مباحث فنی هم کمک حال منصوریان شد.

حضور آقا بهتاش و عمو نصی که خودشان روزگاری سکان دار استقلال بودند و البته استفاده منصوریان از وجود آنها، سبب ساز این شد که استقلال از بحران چند هفته قبل خارج شود.

بدیهی است که استقلال هنوز اشکالاتی را دارد اما مسلما وقتی افرادی چون عبداللهی و فریبا آنجا باشند منصوریان با اتکا به آنها می تواند امیدوارانه کارش را پیش ببرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار