PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۳۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از نوادر ورزش ایران را از دست دادیم.


کیهان ورزشی -

محمدرضا زادمهر درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: به اعتقاد من ایشان از شخصیت های بزرگ نه فوتبال که کل ورزش ایران است. آقای پورحیدری از نوادر بودند. بحث جام و قهرمانی و افتخارات ایشان یک طرف و شخصیت ویژه شان طرف دیگر. ایشان با این شخصیت ماندگار شدند. خیلی ها هستند که گل می زنند و کلین شیت می کنند و ... اما ماندگار نیستند و به جایی نمی رسند اما فردی مثل آقای پورحیدری از دایره ادب و انسانیت یک قدم دور نشد و به همین جهت در ذهن و قلب مردم ماند. 

وی افزود: در یک مقطع ایشان سرمربی تیم ملی بود و بنده نیز نماینده کمیته ملی المپیک . با هم به کویت رفتیم و آنجا برای اولین بار سه  جوان به نام های علی کریمی، یونس باهنر و علی انصاریان به تیم ملی اضافه شدند. بنده در مسابقات بانکوک هم که تیم ملی قهرمان شد در کنار ایشان بودم و معتقدم بهترین نتایج تاریخ  تیم ملی با ایشان رقم خورد. ما آمریکا را در خاک آمریکا متوقف کردیم و با دانمارک در کشور خودش آن مسابقه تماشایی را برگزار کردیم. 

عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به آنکه اقای پورحیدری کسالت داشتند و تا حدودی در جریان اخبار مربوط به روند بیماری ایشان قرار داشتم کمی آمادگی این اتفاق را پیدا کرده بودم اما در هر صورت دیروز خبر را که شنیدم بسیار متاسف شدم و به معنای واقعی اتفاق تلخی بود به جامعه ورزش تسلیت می گویم به خصوص به خانواده ایشان. همسر ایشان بسیار متشخص هستند و فرزندان خوبی را هم تربیت کرده اند. یادمان باشد آدمی که خوب باشد برای همه خوب است. منصورخان نیز اینگونه بود. برای خانواده اش ، برای همسرش ، برای همسایه اش و کلا برای همه خوب بود. یادم می آید که ایشان در یک مصاحبه گفته بودند قهرمانی استقلال در آسیا نه یک موفقیت برای استقلال بلکه یک موفقیت ملی بود. این نگاه نشان می داد که چه مرد بزرگ و شریفی هستند. 

وی خاطرنشان کرد: آقای پورحیدری آنقدر عاشق استقلال بود که بعد از پیشنهاد این باشگاه مبنی بر بازگشت به استقلال پذیرفت و اعلام کرد برای تیم ملی شاید نفر دیگری باشد اما اکنون استقلال به وجود من نیاز دارد. منصورخان الگوی خوبی برای همه ورزش ما بود. ورزشی که متاسفانه عده ای این روزها در آن مسیر درست را گم کرده اند و به خاطر مقداری پول حتی نیمکت را رها می کنند. 

زادمهر در پایان گفت: تا این لحظه هنوز نمی دانم که مراسم ایشان فردا کجا برگزار می شود . مطمئن هستم خیلی ها اکنون سردرگم شده اند و نمی دانند باید به امجدیه بروند یا به ورزشگاه آزادی . خود من با چند تن از دوستانم قرار گذاشتم تا به مراسم برویم اما هنوز نمی دانیم کجا باید حاضر شویم. با این وجود به احترام آقای پورحیدری فردا مطب خودم را تعطیل کردم و وظیفه می دانم در مراسم این مرد بزرگ حاضر شوم. 

برچسب ها: محمدرضا زادمهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار