PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۱۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
بخش 30 دقیقه استودیو ورزش
بخش 30 دقیقه امروز استودیو ورزش با اجرای شهرام نوروزی ، امروز میزبان دکتر حسن غفوری فرد رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و سعید مدنی سردبیر مجله کیهان ورزشی بود .

کیهان ورزشی -

سعید مدنی سردبیر مجله کیهان ورزشی در ابتدای سخنان خود اقتصادمقاومتی را ضرورت اساسی کشور عنوان کرد و گفت :  شعار اقتصاد مقاومتی که در سال جاری اعلام شد فقط منوط به امسال نیست بلکه مربوط به سال های آینده نیز هست  ، اقتصاد مقاومتی ، ریاضت اقتصادی نیست بلکه اقتصادی مبتنی بر عقلانیت است که از امکانات و سرمایه های مادی و غیر مادی بجا و درست مصرف شود و همه سازمان ها و ارگان ها از جمله ورزش در آن نقش دارند.

مدنی در ادامه افزود : فدراسیون و یا مجموعه ای که در ورزش خوب عمل می کند در بخش اقتصاد نیز خوب اقدام کرده است و اقتصاد مقاومتی باید از فدراسیون ها آغاز می شود و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مدیریت اصلاح شود ، به عنوان مثال در فوتبال هدف اصلی را صعود به جام جهانی قرار داده ایم و به بهانه آن فوتبال باشگاهی را نابود کرده ایم و بسیار هزینه های زیاد به ورزش و فوتبال ما تحمیل شده است.

سردبیر مجله کیهان ورزشی اظهار داشت : باید ببینیم چه کسی برای ورود بازیکنانی مثل پروپیچ تصمیم گیری می کند که اینچنین باید متحمل هزینه های سنگین شویم !
وی با انتقاد از موازی کاری در بخش های اجرایی کشور بیان داشت : به عنوان مثال این موارد را در وزارت ورزش و کمیته المپیک می بینیم و از زمانی که سازمان تربیت بدنی به وزارت خانه تبدیل شد هیچ تغییری دراصلاح کار انجام نشده است.

وی با طرح این سووال که نظارت بر وزارت ورزش و جوانان برعهده چه کسی و چه ارگانی است و آیا با برگزاری انواع همایش ها که خود هزینه بر است به نتایج اقتصاد مقاومتی می رسیم خواستار هدف گذاری مشخص برای ورزش کشور شد.

مدنی  با تاکید بر حفظ حرمت مربیان داخلی استفاده از ورزشکاران و مربیان وطنی را یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و در پایان نیز بی ثباتی در مدیریت ورزش کشور را نیز یکی از مشکلات اساسی دانست که ارتباط مستقیم با  ساختار معیوب ورزش کشور دانست که نیاز به اصلاح دارد.



 برنامه کامل را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید :


http://www.telewebion.com/#!/episode/۱۵۳۵۳۵۴/











انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mehdi
Russian Federation
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
سخنان جناب مدنی به حق و صحیح بود.جناب مدنی در ورزش ما نمی گذارند کار اساسی و سالم انجام گردد.مثل بعضی جاهای دیگر مملکت که برخی کرسی ها را قبضه کرده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار