فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تراکتورسازان برای بازی حساس خود مقابل استقلال تهران برنامه ویژه ای دارند.

کیهان ورزشی-


امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در طول دوران مربیگری خود ثابت کرده که هیچگاه آغازگر جنگی نبوده است.

این مربی در بزرگترین مجادله های رسانه ای خود با افراد مطرح فوتبال نیز هیچگاه آتش را روشن نکرد و این سیاست اوستکه منتظر اولین واکنش از حریفش باشد و اگر لازم بود قدم به میدان جنگ بگذارد.

حالا در آستانه دیدار حساس تیم او با تیم سابقش سوالی که بسیاری از اذهان را به خود مشغول کرده چگونگی مواجهه وی با شاگردانش سابق است؛ شاگردانی که حتی علیرضا منصوریان در آن دایره قرار می گیرد.

قلعه نویی روز گذشته در برابر  سوال خبرنگاری پیرامون تحلیل های برخی رسانه ها درباره تقابلش با استقلالی ها پاسخی داد که نمایانگر سیاست تازه آنها بود:« لطفا از من نخواهید به این مسایل چیپ پاسخ دهم!»

او در ادامه صحبت درباره حریف بعدی تیمش را به روزهای آینده -احتمالا کنفرانس خبری قبل از بازی- موکول کرد.

همه اینها نشان می دهد که تراکتورسازی سیاست ویژه ای را برای بازی با استقلال پیش گرفته است و آن سیاست در یک جمله خلاصه می شود: سکوت برای آرامش.

قلعه نویی البته در این زمینه به صحبت های مشاورانش نیز گوش سپرده است؛ مشاورانی که به او توصیه کرده اند اجازه ندهد هیچ عاملی آرامش قبل از بازی با استقلال را از تراکتورسازی بگیرد.

جالب آنکه آنها حتی از بازیکنان خود خواسته اند در مصاحبه های خود قبل از بازی با استقلال  دقت داشته باشند و آغازگر هیچ جنگی در رسانه ها نباشند.

حالا باید منتظر ماند و دید این آرامش که استقلالی ها نیز آن را حفظ کرده اند تا دقیقه چند بازی روز جمعه پایدار خواهد بود؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار