PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۳۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
لیگ های فوتبال اروپا
کیهان ورزشی-

در ادامه بازی های لیگ های فوتبال اروپا، دیشب شاهد چند دیدار مهم بودیم. در انگلیس، منچستر یونایتد در زمین اورتون (گودیسون پارک) تن به تساوی 1-1 داد. ابراهیموویچ در دقیقه 43 گل منچستر را وارد دروازه حریف کرد و دقیقه 89 بینز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در دیگر دیدار روز گذشته لیگ جزیره، لیورپول مقابل بورنموث، 4-3 نتیجه را واگذار کرد و 30 امتیازی باقی ماند.

در لالیگای اسپانیا تیم های بیلبائو و بتیس با نتایج مشابه 3-1 به ترتیب از سد ایبار و اوساسونا گذشتند. والنسیا در خانه مقابل مالاگا 2-2 متوقف شد. آلاوس و لاس پالماس به تساوی 1-1 رضایت دادند و دیدار بتیس و سلتاویگو با نتیجه پرگل 3-3 به پایان رسید.

در دو دیدار پایانی هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان، هامبورگ با دو گل از سد دارمشتات گذشت و دیدار تیم های اوگسبورگ و فرانکفورت 1-1 خاتمه یافت.

در فرانسه تیم نیس با برتری 3-0 مقابل تولوز دوباره به صدر جدول بازگشت. مارسی پس از هفته ها ناکامی با 3 گل تیم نانسی را از پیش رو برداشت و سنت اتین در زمین رن با دو گل شکست خورد.

هفته پانزدهم سری آ ایتالیا دیروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم های لاتزیو و رم به مصاف هم رفتند. آاس رم با گل های استروتمن و ناینگولان با دو گل فاتح دربی شهر رم شد. آث میلان 2-1 کروتونه را شکست داد. ساسولو با 3 گل امپولی را برد. سامپدوریا 2-0 بر تورینو غلبه کرد. فیورنتینا به سختی و با نتیجه 2-1 پالرمو را ناکام گذاشت و دیدار تیم های پسکارا و کالیاری با تساوی 1-1 به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار