ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنان ما در دیدار با تراکتورسازی وظایف شان را انجام ندادند.

کیهان ورزشی-


بهتاش فریبا  درباره شکست روز گذشته استقلال اظهار داشت: ما نه از نتیجه و نه از بازی رضایت نداریم. برخی نفرات ما وظایف شان را به درستی انجام ندادند. ضمن آنکه یادمان نرود که ما با بهترین تیم ایران بازی داشتیم. من قبل از بازی هم در مصاحبه خود با شما گفته بودم که تراکتورسازی از نظر نفر جزو بهترین های ایران است و ضمنا کادر فنی قوی دارد که روی تیم ما و کار ما شناختی کامل دارند. آنها ضمنا پرعنوان ترین مریب ایران را دارن دو روی هم رفته می دانستیم بازی دشواری هست.

وی افزود: ما شروع خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم و می توانستیم شرایط را بهبود ببخشیم. اما متاسفانه بعضی بازیکنان وظایف شان را به خوبی انجام ندادند. ما می دانستیم که تراکتورسازی هجمه خود را ازطریق اوت دستی و ضربات ایستگاهی خواهد آورد ولی روی گل اول آنها یار مستقیم فرزاد حاتمی خوب عمل نکرد. خود آقای منصوریان هم در جلسه امروز این نکات را یادآور شد. 

فریبا درباره صحنه گل دوم تراکتورسازی و عملکرد عجیب مدافعان استقلال گفت: واقعا خیلی عجیب بود امروز یکساعت و نیم با بچه ها جلسه فنی داشتیم. کادر فنی قبل از بازی دیروز وظایف را مشخص کرده بود و گفته بودیم روی کرنرها و ضربات ایستگاهی و همچنین اوت دستی ها هر کسی در منطقه خودش قرار می گیرد. به طور مثال تیر یک به پادووانی و ابراهیمی سپرده شده بود و تیر2 به یعقوب کریمی. بقیه نفرات هم هر کدام یک یار داشتند و از صحنه گل دوم تراکتورسازی وقتی توپ ساییده شد نفرات حاضر در تیر 1 و 2 سر جای خود نبودند. یعنی نه پادووانی و نه ابراهیمی در موقعیت مناسبی قرار نداشتند. امروز ده بار فیلم را عقب جلو کردیم و آن صحنه را دیدیم.

مدیر فنی استقلال در ادامه درباره ناراحتی هواداران استقلال از این شکست گفت: هواداران ما حق دارند. آنها در این سرما به ورزشگاه آمدند و تیمشان شکست خورد. یک زمان است که شما خوب بازی می کنید و می بازید اما دیروز در نیمه دوم خوب بازی نکردیم. خط هافبک ما در بازی دیروز عملکرد خوبی نداشت و مسائل فنی که در تمرینات مرور کرده بودیم به اجرا درنیامد.

فریبا درباره اینکه استقلال در یک دیدار حیثیتی شکست خورده است گفت: شما  می دانید که من هیچ وقت با کسی زاویه ای نداشته ام و بازی دیروز هم برای من مثل دیگر مسابقات بود منتها این بازی می توانست به جهش ما کمک کند و در واقع 6 امتیازی بود. ما بعد از 4 ماه باختیم.

وی اضافه کرد: تماشاگر حق دارد ناراحت باشد و اگر هجمه به سمت ما از سوی تماشاگران باشد می پذیریم زیرا آنها از وقت و زندگی خودشان گذشتند و به ورزشگاه آمدند اما اگر هجمه از طرف اشخاص دیگری باشد ما هم حرف هایی را داریم. 

فریبا درباره صحبت های زمانی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: وقتی تیم می بازد هر کسی یک چیزی می گوید. اما این آقایان در این چهارماه که تیممان نباخته بود چه کاری انجام دادند. این سوال را باشگاه باید جواب دهد. البته مدیرعامل حمایت کرده است و دیروز هم اعلام کرد که از منصوریان حمایت می کنم. اما دیگر آقایان در هیئت مدیره کجا کمک کردند؟ آیا آقایان می دانند استقلال در چه زمینی تمرین می کند؟ آقای زمانی که هر روز مصاحبه می کند می داند 4 یا 5 بازیکن استقلال هنوز پولی نگرفته اند؟ چه کسی باید دنبال این مسائل باشند؟ خودم من 15 روز قبل با آقای افتخاری صحبت کردم و از او خواستم به مشکلات زندگی این چند جوان تیم ما  رسیدگی کند و ایشان هم گفت که هر وقت پول بیاید اقدام خواهد شد. دیدیم که وقتی هم به باشگاه پول رسید به خاطر عملکرد برخی اعضای هیئت مدیره چگونه آن پول بر باد رفت.

وی گفت: چندی قبل آقای شفیع زاده مبلغ 50 میلیون تومان برای تیم به عنوان پاداش در نظر گرفت همانجا آقای منصوریان به کل تیم گفت این پاداش به همه شما تعلق دارد اما اگر اجازه بدهید آن را بین 4 یا 5 بازیکنی که پولی نگرفته اند تقسیم کنیم و بعد که آنها پولشان را گرفتند این پاداش را بین شما تقسیم خواهیم کرد. همه بازیکنان قبول کردند. آیا آقای زمانی و دیگر اعضای هیئت مدیره این مسائل و این شرایط را می دانند؟ باید فضا به گونه ای شود که مشخص گردد چه کسی کوتاهی کرده است اگر ما در بحث فنی کوتاهی کرده ایم پاسخ بدهیم و اگر آقایان کوتاهی کرده اند مشخص شود.

فریبا اظهار داشت: مصاحبه های این آقا با مصاحبه هایی که در مقاطع مختلف انجام داده روحیه تیم را به هم ریخته است. اگر ما ضعفی داریم چرا به هیئت مدیره دعوتمان نمی کنند تا آنجا توضیح دهیم. البته آن هم نه با آقای زمانی بلکه به افراد فنی هیئت مدیره مثل آقای معینی. 

وی در پاسخ به این صحبت اخیر زمانی که گفته بود شوک من باعث شد صبای قم را شکست دهیم اظهار داشت: یعنی چکار کرده که شوک داده، به بچه ها آمپول زده است؟ این بحثها همان هیولای درون استقلال است که متاسفانه زنده شده است. ما 6 7 بازی را بردیم اما نه تنها یک ریال پاداش ندادند بلکه صحبت پاداش را هم مطرح نکردند. حمایت هیئت مدیره و مدیرعامل چگونه باید باشد؟ 

مدیر فنی استقلال درباره شایعه تغییر کادر فنی استقلال گفت: شما به من بگویید که کجا در لیگ برتر مربی عوض کرده و نتیجه داده است؟ در مقابل کجا پای مربی خود ایستاده اند و شرایطشان بهبود پیدا کرده است؟ 

فریبا درباره این موضوع که استقلال نیاز به بازیکنان جدیدی دارد گفت: این موضوع را به نیم فصل موکول کرده ایم منتها امیدواریم باشگاه حمایت کند و مثل پارسال نشودکه مظلومی التماس می کرد بازیکن می خواهم و بازیکن نمی گرفتند. 

وی در پایان گفت: جا دارد باز هم از هواداران خودمان که بزرگترین سرمایه استقلال هستند تشکر کنم و از آنها بخواهم تیم را حمایت کنند. ما ادامه لیگ را داریم و همچنین جام حذفی. مطمئنا شرایط استقلال در ادامه با حمایت آنها بهتر خواهد شد.

برچسب ها: بهتاش فریبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها