PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
لیگ های فوتبال اروپا
کیهان ورزشی-

لیگ های فوتبال اروپا شب گذشته با انجام چند دیدار پیگیری شد.

در اسپانیا، بارسلونا با 3 گل اوساسونا را شکست داد. سوارز و مسی (2بار) گلزنان بارسا در این دیدار بودند. رئال در سانتیاگو برنابئو به سختی و با نتیجه 3-2 از سد لاکرونیا گذشت و 37 امتیازی شد. در سایر دیدار ها سوسیه داد 3-2 بر والنسیای بحران زده غلبه کرد و لاس پالماس در خانه مقابل لگانس با تساوی 1-1 متوقف شد. در تنها بازی روز جمعه مالاگا و گرانادا به تساوی 1-1 رضایت دادند.

در آلمان، بایرن مونیخ با 5 گل وولفسبورگ را در هم کوبید و با توجه به شکست یک بر صفر لایپزیگ مقابل اینگولشتات، دوباره به صدر جدول بازگشت. دورتموند در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل از کلن عقب بود، با گل لحظات پایانی رویس نتیجه را به تساوی کشاند. فرایبورگ، هامبورگ و وردربرن با یک گل از سد تیم های دارمشتات، اوگسبورگ و هرتابرلین گذشتند. دیدار فرانکفورت و هافن هایم نیز بدون گل خاتمه یافت.

هفته پانزدهم لیگ برتر جزیره با شکست منچسترسیتی و پیروزی آرسنال همراه بود. منچسترسیتی که به زمین لستر رفته بود، 4-2 نتیجه را واگذار کرد. لسترسیتی بعد از فته ها ناکامی این برد شیرین را کسب کرد. آرسنال در ورزشگاه امارات 3-1 استوک سیتی را برد و موقتا به صدر جدول رفت. در سایر دیدارها بارنلی و واتفورد از سد تیم های بورنموث و اورتون گذشتند. سوانسی با 3 گل ساندرلند را شکست داد و دیدار هال سیتی و کریستال پالاس با تساوی پرگل 3-3 به پایان رسید.

در فرانسه موناکو با 4 گل بوردو را در هم کوبید. نانسی و باستیا با نتایج مشابه 2-0 تیم های آنژه و متز را از پیش رو برداشتند. تولوز 3-2 لورین را شکست داد. دیژون 2-1 نتیجه را به مارسی واگذار کرد و لیل 2-1 مون پولیه را برد و بازی نانت با کائن لغو شد.

سری آ ایتالیا با انجام دو بازی وارد هفته شانزدهم شد. کروتونه 2-1 پسکارا را مغلوب کرد و لاتزیو در زمین سامپدوریا 2-1 این تیم را شکست داد. دیدار حساس آاس رم و آث میلان روز دوشنبه برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار