PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۳۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
لیگ های فوتبال اروپا
کیهان ورزشی-

لیگ های فوتبال اروپا شب گذشته با انجام چند مسابقه پیگری شد.

چهار دیدار باقیمانده از هفته پانزدهم لیگ برتر جزیره دیشب برگزار شد که چلسی با تک گل کاستا از سد وست برومویچ گذشت و به صدر جدول بازگشت. منچستر یونایتد بعد از هفته ها ناکامی با یک گل تاتنهام را شکست داد. لیورپول در آنفیلد با تساوی 2-2 مقابل وستهام متوقف شد و ساوتهمپتون 1-0 میدلزبورو را برد.

در اسپانیا، بتیس با یک گل بیلبائو را از پیش رو برداشت. سلتاویگو در خانه با 3 گل نتیجه را به سویا واگذار کرد. اسپانیول 2-1 خیخون را شکست داد و دیدار تیم های ایبار و آلاوس با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در آخرین بازی این هفته لالیگا، امشب ویارئال پذیرای آتلتیکو مادرید است.

در دو بازی باقیمانده از هفته چهاردهم بوندسلیگای آلمان، گلادباخ با یک گل ماینز را مغلوب کرد و له ورکوزن در زمین شالکه با گل دقیقه 89 کی اسلینگ به پیروزی رسید.

در فرانسه، لیون و سنت اتین با یک گل از سد تیم های رن و گنگان گذشتند. پاری سن ژرمن در حالی که با دو گل از میهمانش تیم نیس عقب بود، با گل های کاوانی نتیجه را به تساوی کشاند.

از هفته شانزدهم سری آ ایتالیا تیم های اینتر، یووه و ناپولی بر حریفان خود پیروز شدند. ناپولی با 5 گل کالیری را در هم کوبید. اینتر با گل های بروزوویچ، 2-0 بر جنووا غلبه کرد. دربی شهر تورین را یوونتوس به سود خود خاتمه داد. یوونتوس موفق شد 3-1 تورینو را شکست دهد و صدرنشین لیگ ایتالیا باقی بماند. در سایر دیدارها کیه وو با دو گل بر پالرمو غلبه کرد. آتالانتا در خانه 3-1 نتیجه را به اودینزه واگذار کرد و بولونیا با تساوی بدون گل مقابل امپولی متوقف شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها